Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
raket schreef:Oja, het zal jullie verbazen, maar het cursusmateriaal was nog niet klaar....
beb schreef:@ dollemina Maar als je het jureren zelf toch leuk vindt,dan ga het toch niet inleveren nu? Hun liggen er echt niet wakker van of jij nu wel jureert of niet ze hebben er toch zat!!!!!!!!!!!!!

CGJ12 schreef:raket schreef:Oja, het zal jullie verbazen, maar het cursusmateriaal was nog niet klaar....
Dat is al 20 jaar zo, en elk jaar slagen er toch weer jury's dus blijkbaar is dat ook niet nodig.
Het wedstrijdregelement en de proeven waren al gereed en dat is toch alles wat je nodig hebt.
CGJ12 schreef:Je had ook kunnen melden dat tientallen leerlingen hebt in de B en L en dat het gewoon bijna onmogelijk is om die klassen in de praktijk te jureren. Dat je dáárom meer mogelijkheden moet krijgen in de M en Z.
, benieuwd hoe ze daar op reageren! Remember schreef:Die is ook sterk bedacht, benieuwd hoe ze daar op reageren!
CGJ12 schreef:judithh schreef:ik ben het ook met je eens marije...
Ik ben ook van mening dat je niet hoog gereden hoeft te hebben op per definitie een goede jury te zijn, iets daadwerkelijk zien en waarnemen is iets anders als het zelf uit kunnen voeren!
Er zijn ook mensen die les staan te geven zonder diploma's waar menig gediplomeerde instructeurs een puntje aan kunnen zuigen...
Deze reactie bedoel ik nu.
Natuurlijk zullen er L-ruiters zijn die later evt goede jury's kunnen worden, maar als er getalsgewijs zo'n enorm grote visvijver is van Z2+ ruiters moet je daar gewoon beginnen met vissen. Als een L-rijdende potentiele goede Jury niet mag meedoen aan zo'n cursus zal het grote paardrijdende Nederland die ene persoon niet missen. Dat is de wet van de grote getallen nu eenmaal.
De voetbalbondscoach zoekt zijn spelers toch ook uit de eredivisie in binnen- of buitenland? Die gaat toch niet lopen zoeken bij IJsselmeervogels of Rohda Raalte? Dan krijgt die man toch geen eind? Terwijl daar best één goede speler tussen kan zitten........
CGJ12 schreef:Remember schreef:Die is ook sterk bedacht, benieuwd hoe ze daar op reageren!
Moet je minstens weer een jaar wachten natuurlijk........
[/quote]

dollemina schreef:Ik probeer vanavond nog wel te reageren want iedere keer als ik een heel verhaal heb getypt ligt Bokt er weer uit.

CGJ12 schreef:dollemina schreef:Ik probeer vanavond nog wel te reageren want iedere keer als ik een heel verhaal heb getypt ligt Bokt er weer uit.
Dus JIJ zorgt er voor dat bokt er om de haverklap uit ligt..........

Ritmisch schreef:quote: Het is jammer dat er geen ander bond meer is dan de KNHS. Ik zou zo ook als rijdend lid willen opstappen maar kan natuurlijk nergens naar toe.
@ Dollemina: Ik ben het helemaal met je eens op dit gebied. Ik zei gisteren nog tegen iemand dat de service en kwaliteit van de KNHS waarschijnlijk sterk zou verbeteren als er een tweede bond zou zijn. Omdat ze een monopoly positie hebben, hebben ze volgens mij ook het idee dat ze hun best niet hoeven te doen. Dan heb ik het niet specifiek over de jurycursussen, maar over duizend andere dingen die ze beter zouden kunnen doen. Eigen bond beginnen dan maar????

Sansje schreef:Was t vroegah zoveel beter dan in de tijd van de KNS. NBVR en NPC?
laborah schreef:Net even het hele stuk in de Paardenkrant zitten lezen over de toelating tot de jurycursus door de KNHS. Daaruit blijkt dat de regio's zelf bepalen wie ze naar de cursus sturen. Elke regio bepaald zijn eigen beleid daarin.
CGJ12 schreef:laborah schreef:Net even het hele stuk in de Paardenkrant zitten lezen over de toelating tot de jurycursus door de KNHS. Daaruit blijkt dat de regio's zelf bepalen wie ze naar de cursus sturen. Elke regio bepaald zijn eigen beleid daarin.
Dat was dus alleen maar een bevestiging van hetgeen CGJ hier al veel eerder meldde.
De Regio wijst de aankomende goden aan......
dollemina schreef:Jureer jij zelf ook CGJ12?
CGJ mag niet!!