Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Pien_ schreef:wat ik nu te horen krijg.....Ik denk b el even de KNHS en vraag gewoon hoe/wat. Krijg ik geen kiestoon maar gelijk een antwoordap. "i.v.m. pinksteren is het kantoor van de KNHS gesloten. Dinsdag zijn wij u graag weer van dienst"........mmmhhh, het is toch woensdag en al herfst??
Klein foutje..
Fijn dat Ojee mee mag naar de cursus.
Myrthe92 schreef:_Pien_ schreef:wat ik nu te horen krijg.....Ik denk b el even de KNHS en vraag gewoon hoe/wat. Krijg ik geen kiestoon maar gelijk een antwoordap. "i.v.m. pinksteren is het kantoor van de KNHS gesloten. Dinsdag zijn wij u graag weer van dienst"........mmmhhh, het is toch woensdag en al herfst??
Hahahaha meen je niet!![]()
Klein foutje..

Sannnn schreef:Hebben jullie dan Jan van Beek in Oud Gastel? Dat is fijn! Dan kan ik goed begrijpen dat je daar zit..
Zou dat ook wel willen en zou zelf denk ik ook verder weg gaan als ik die mogelijkheid had. Voor mij is Oud Gastel wel heel ver.![]()
Weet nu wel dat wij meer springgericht krijgen van iemand die bij de bereden politie zit of paarden daarvoor rijdt.. Ben het precies al weer kwijt. Slecht...
klopt de instructeur in Bunschoten zit inderdaad bij de bereden politie.