Helaas liep mijn wedstrijd erg uit. Maar ik heb bij de volgende klasse meegekeken. Ook daar heb ik veel van geleerdCaroline zaten jullie een beetje op een lijn met de jury?
Daar heb je inderdaad veel aan. Tijdens de cursus zat ik eigenlijk altijd met haar op een lijn. Nu maar hopen dat het woensdag net zo gaat!
1 had de hoofdjury een stuk lager staan dat dan wij allemaal hadden. die kreeg 168 en dat vonden wij allemaal wel erg laag
Ik ga morgen even kijken hier in het dorp of ze nog een nette broek hebben. Ik heb alleen maar spijkerbroeken in de kast liggen...Ik dacht dat we nergens gingen eten. Ieder gaat voor zich die kant op. Welke groep zit jij TG?
Ik zit in groep 4, dus 19.40 uur.Rij om 16 uur weg uit Enschede. Zal wel druk zijn op de weg.Vriendin van me gaat mee, eten we daar wel ergens wat.
Ik zit in groep 5 of 6. We gaan hier om 5 uur weg en ook wij gaan wat eten hier of daar. Ik rijd met 2 anderen van onze groep mee.
Hoe laat begint het vanavond?Wij gaan hier om half 5 weg hoorde ik.Ik mag lekker jullie punten tellen
volgens mij begint het ergens om 1900 (ik zit in de 2de ronde om 19.40)ik ben echt nooit zenuwachtig voor iets, maar nu zul je zien dat ik het niet haal omdat ik een blackout heb...
pff dat is echt een eind!ik ben ook allang blij dat het niet in ermelo is, dat was voor ons ook echt een eind geweest!
dat is wel fijn!wij rijden met 3 mensen samen.we krijgen de uitslag toch meteen dezelfde avond, of heb ik dat verkeerd begrepen?