Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
scoobydoe schreef:misschien komen somige uit gelderland en als die de curcus hebben gehaald ik denk dat jullie dan ook les willen geven en in het voorjaar ga ik les nemen dus misschien voor een van jullie
stuur me dan even een bericht

sibbe schreef:scoobydoe schreef:misschien komen somige uit gelderland en als die de curcus hebben gehaald ik denk dat jullie dan ook les willen geven en in het voorjaar ga ik les nemen dus misschien voor een van jullie
stuur me dan even een bericht
heb je ook vrienden regio brabant want daar ga ik lesgeven hihi
leuk dat je voor de mensen hier een mail achter laat hopelijk reageert er iemand
? acacia schreef:ik vind het moeilijk hoor, 2 combi's tegelijk lesgeven !
Hoe pakken jullie dat aan ?
bekijk je het niveau en zet je ze dan apart aan het werk ?
Of eerst gezamelijk tempowisselingen ofzo ?

?[/quote]
belgisch limburg of brabant nederland hesterv schreef:Bij ons laat de instructrice ze één voor één even voor ons langs rijden (zodat het voor iedereen duidelijk is). Wel na het losrijden voor zichzelf. Maar dat werkt prima.
farahmunda schreef:Want leuk dat jullie de ORUN doen.
Ik had het ook willen doen maar ik moet stagelopen van september tot februari, 40u in de week. Daarnaast wil ik ook gewoon blijven rijden met mijn twee wedstrijdpaarden. Ook nog de ORUN er bij, dat lukt dan gewoon niet.
Misschien een domme vraag, maar de ORUN-cursussen zijn alleen vanaf November toch? En daarna niet? Zegmaar 1x in het jaar dus, in November?
praktijk dan.acacia schreef:Wij hoorden gister dat we rond 27 april examen hebben.....praktijk dan.
Theorie op 5 maart.
Jullie ?
Somebody_ schreef:Instructeur 2 Vlaardingen: Michiel Brons
Instructeur 2 Nootdorp: Ton de Kok
Basisinstructeur Hazerswoude: Dennis Mieras