Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
martinev schreef:uhm, hoe kan dat nou, de paardenkrant van woensdag 11 oktober?? Het is vandaag dinsdag de 10e.... Of ben ik nu heel erg blond aan het doen??
beb schreef:@ liesje23 ik ken niemand van het bestuur,en heb geen slijmbrief gestuurd, en ben ook nog nooit langs geweest toen zijn vrouw naar het bridgen was!

CGJ12 schreef:Toch van de gekke dat zo'n meisje Ferwerda niet mee mag doen!
En dit is niet het eerste jaar dat het zo werkt. De rij-eisen van aankomende jury's mogen best flink opgeschroefd worden. Tegenwoordig rijden er duizenden jonge meisjes Z2, dus die M+1 regel is van vóór de oorlog.
Dan kun je je toelating tenminste AFDWINGEN door goed te rijden. Dat systeem is in ieder geval een stuk eerlijker.
En dan niet zielig doen over die ene potentiele jury die door omstandigheden nooit verder is gekomen dan M+1. Het gaat om het grote geheel, niet om het individuele geval. Waarom begrijpt nu niemand dat toch?
judithh schreef:ik ben het ook met je eens marije...
Ik ben ook van mening dat je niet hoog gereden hoeft te hebben op per definitie een goede jury te zijn, iets daadwerkelijk zien en waarnemen is iets anders als het zelf uit kunnen voeren!
Er zijn ook mensen die les staan te geven zonder diploma's waar menig gediplomeerde instructeurs een puntje aan kunnen zuigen...

dollemina schreef:..........
De secretaris van de kring weet van niets (is echt zo)maar is natuurlijk zelf wel aangenomen voor de IM.
Maar deze ene bestuurslid van de kring (waar de regio mij aan heeft doorverwezen)geeft niet thuis om mij een fatsoenlijk antwoord te geven waarom ik niet door ben.
Hoezo vriendjespolitiek.
Ik ga daarom mijn jurybevoegheid voor de IL inleveren.
Graag of helemaal niet.
daffodil schreef:Iemand enig idee wanneer de IL cursus in Ede van start gaat?? Moet namelijk morgenavond alle ouders van mijn leskinderen even vragen of ze eerder willen komen lessen of naar een andere dag, dan is het wel fijn dat ik weet wanneer die cursus begint.....
Ergens ga ik er maar van uit dat dat volgende week is.....
Tyrza schreef:Alles is ook voor kerst klaar
Tyrza schreef:Klopt, werd door de regio georganiseerd.
)