Hester, gelukkig goed afgelopen dus. 
Was vanaaf echt leuk, 3 fijne paarden zien lopen en je zag ze na kleine aanwijzingen ook helemaal veranderen.
Echt weer wat geleerd.

En mijn voeten bleven warm
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hester, gelukkig goed afgelopen dus. 

sibbe schreef:hebben jullie ook een mail gehad met vragen over die internet cursussen
ik heb ze beantwoord en vooral ook gemeld dat ik er niet inkom bij de cursus voeding en dat ik nog geen reactie van hun terug heb gekregen
hopelijk kan ik binnenkort als nog die cursus doen
Maar goed..
Hoe zijn die andere cursussen??
(internet cusrsus)
)..
..
. sibbe schreef:ik ben dus niet de enigste die er mee vecht(internet cusrsus)
krijg net een mail terug van de knhs dat ik die mail die ik naar de internet cursus heb gestuurd nog een keer moet sturen![]()
want ze hadden niks ontvangen daar
ik vind de internet cursussen tot nu toe simpel veel weet je al
maar voor de beginnende ruiter of ouders is dit best interesant
je bent iig geslaagd !
)
gaat leuk worden, helaas niet mn 5 jarige, die heeft vandaag genoeg stress gehad op wedstrijd. Dus die mag morgen even aan de longe. Alleen de andere ben ik net weer een week mee bezig, longe werk, dus daar ga ik zo nog maar even opzitten. Voordat we morgen spektakel krijgen
Maar ik vind laarzen/chaps zo koud!! Dus ik ga morgen mn thermoboots aan doen, vragen of dat mag. Vond ik een goede tip van iemand hier in t topic

xLaus_ schreef:en ik heb het probleem ook ontdekt
hij pakt m niet in firefox.. in internet explore wel

VValar schreef:Okee, dat hoeft bij ons dus ook niet en wordt ook niet gedaan door iedereen.