Ilja000 schreef:Dalfsen ligt bij Zwolle. Voor mij bijna 2 uur rijden. Da's denk ik niet interessant voor het bedrijf om mij als jury uit te nodigen.
Hmm, nee wordt wel erg duur dan.....
Maar wie weet kom je nog eens in het prettige oosten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilja000 schreef:Nou, als jullie een keer een FNRS wedstrijd hebben, bel me dan maar hoor(ik woon waarschijnlijk wel een eindje uit de weg, dat wel).
Ilja000 schreef:Om even terug te komen op de discussie dat manegeruiters minder zouden leren en dat manegepaarden van mindere kwaliteit zijn:
onze manegepony Kupido is dit weekeinde regiokampioen springen B geworden in Noordholland. Dezelfde amazone werd ook reservekampioen met een andere pony, die ook in de lessen loopt, hoewel minder dan Kupido.
Ilja000 schreef:Even een vraagje.. Ik heb een groepje zes-jarigen waarbij iemand naast de pony meeloopt. Normaal gesproken waren het er een stuk of 10, waarmee je leuke tikspelletjes en schipper mag ik overvaren kan doen. Nu zijn er heel wat 7 geworden en naar de longeles gegaan en heb ik een groepje van gemiddeld 4. Wie weet er nog leuke spelletjes en liedjes (hoofd schouder knie en teen doen we al regelmatig, ook bij het paard) om met een kleiner groepje te doen?
Ilja000 schreef:Ja, zulke pony's zijn hun gewicht in goud waard
KimH schreef:Ik heb afgelopen zaterdag het spelletje ' lekker en vies' uitgebrobeert, het was niet zo'n succes want alle pony's gingen gezellig in een hoek staan en waren er vooral niet van plan om er uit te komen op een enkele na hahaha.
Misschien ( ligt er aan welke pony;s ik zaterdag krijg) ga ik wel voetballen met ze