Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paula1990 schreef:Heeft een haflinger geen 4 benen dan en een hoofd dacht het wel hoor! Met de juiste trainingen enalles moet je wel een eind opweg komen hoor!! Het ligt eraan hoe graag je wil ofniet ... want aan al je problemen valt te werken niet dat het perfect word maar op 1 dingetje kan je niet blijven steken echt niet..
Snoevie schreef:maar als het echt van 2 punten af moet hangen is het gewoon geen nette proef.
en ik blijf erbij dat je niet van elk paard of pony een Z proef kan verwachten.
dat is gewoon niet eerlijk en ook een domme verwachting.
Paula1990 schreef:Ik zeg toch was 1 jury en steeds dezelfde op wedstrijd .. en ik zeg niet dat ik gediscrimineerd word nog niet meegemaakt iig ... maar bij dat meisje ik heb dat juist ontdekt ik stond naast die auto waar de jury inzat en hoorde ze het zo zeggen en nee geen crepzooi dit!
Moniek schreef:ja daar hebben we op gereageerd.
Dat het niet eerlijk is dat klopt.
maar ja oliebol happens als ze goed kan rijden en de combinatie is goed en de proefen doet ze en het paard dan zal ze in de toekomst nog genoeg punten halen.
ACSM schreef:Met positieve discriminatie bedoel ik dat de jury zich verbaasd over de gangen van het desbetreffende paard, koudbloed (dat die goed zijn met veel ruimte) en daardoor hoog gaat jureren!! (misschien wel te hoog.........)
ACSM schreef:Met positieve discriminatie bedoel ik dat de jury zich verbaasd over de gangen van het desbetreffende paard, koudbloed (dat die goed zijn met veel ruimte) en daardoor hoog gaat jureren!! (misschien wel te hoog.........)
Paula1990 schreef:Ik stond toch naast de auto ik heb het gehoord niet zij.... en nee hoorde die jury zeggen (was de 2e keer verdacht dus ging naast auto staan) en ja hoor ze zei tegen schrijver doe op dat ene onderdeel 1 minder en verzorging 1 minder goed verzorgd maar een boerenpaard ..! dat was het toppunt en gelijk de knhs geschreven..
Moniek schreef:ACSM schreef:Met positieve discriminatie bedoel ik dat de jury zich verbaasd over de gangen van het desbetreffende paard, koudbloed (dat die goed zijn met veel ruimte) en daardoor hoog gaat jureren!! (misschien wel te hoog.........)
ja idd dat hoor je ook maar nu even niet mmmmmmmm![]()
![]()
heerlijk toch als je zo word gecomplimenteerd,daar doe je het voor!
ps veel succes hoor! acsm
Moniek schreef:Snoevie schreef:maar als het echt van 2 punten af moet hangen is het gewoon geen nette proef.
en ik blijf erbij dat je niet van elk paard of pony een Z proef kan verwachten.
dat is gewoon niet eerlijk en ook een domme verwachting.
mmm was dat niet mijn zinnetje![]()
![]()
jasmijn78 schreef:Dat is geen kolder. Een goed bewegend paard benaderd het ideaalbeeld nu eenmaal meer als een minder bewegend paard, en daarom zal een goed bewegend paard hoger scoren wanneer beide paarden even correct (en op alle onderdelen) gereden worden. En terecht.
Citaat:als ik op concours ga zie ik idd ook warmbloedpaarden die niet goed lopen dwz; spanning, bokken, steigeren, drammen, hangen enz enz; echter 60% van de tijd zie je er dan ook een ruiter op zitten die maar op en naar knotst in dat zadel, de sporen er elke pas in ramt, aan dat bit sleurt dat het hoofd van het paard van links naar rechts gaat alsof het zichzelf in slaap wiegt enz enz.