Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:ik zou je coupon dan eens bespreken met je instructeur en er niet meteen vanuit gaan dat het allemaal domme dingen zijn.
0maris0 schreef:Lielle schreef:ik zou je coupon dan eens bespreken met je instructeur en er niet meteen vanuit gaan dat het allemaal domme dingen zijn.
Nou dat was t wel.. Joplin (waar ik op reed) is een pittige tante en heeft wel even tijd nodig (inrijden)om haar op orde te hebben.
Er waren WAT miscommunicaties met de tijd. het zou namelijk dik een halfuur inlopen.
Toen zou er een pauze ingelast worden dat zei de Ringmeester.
Toen in een keer weer niet dus zat er net op en kon meteen de ring in.
Dus zonder even in te rijden.
Jah logisch dat het er dan niet uitziet.
panache schreef:wat was onzin dan wat erop stond..
denk namelijk niet dat een jury het uit z'n duim zuigt..
Lielle schreef:1) de jury beoordeelt wat hij ziet, niet wat de achtergrond is.
2) kennelijk was het dus niet zo dom, als je zelf zegt dat het er niet uitziet.
Ik ben het met je eens dat het prettig is als een jury blijft voor toelichting, maar zo te lezen staat er al heel wat toelichting op je coupon, ook al is het niet wat je wil horen.
0maris0 schreef:Wat ik nu zo vervelend vind is dat als je je protecol terug krijgt en er een lang verhaal op staat met allemaal domme dingen dikke uitroepteken erachter waarom de jury dan meteen weg is??!! zodat je geen duidelijke info kan halen hoe ze erbij komen met die opmerking! (had gisteren FNRS wedstrijd en had dit)
Dit vind ik echt gewoon zo stom!
Ilja000 schreef:De jury was meteen weg omdat haar auto door de carnavalsoptocht ergens verstopt in het dorp stond en ze een lift naar haar auto kreeg!
Ilja000 schreef:4. Het FNRS-ruiterpaspoort is persoonsgebonden en fungeert onder meer als bewijs van rijvaardigheidsniveau (dressuur, caprilli, klassiek parcours, carrouselrijden, western rijden, voltige en buitenritten). Het ruiterpaspoort is verplicht voor deelname aan alle ruiteropleidingen die gekoppeld zijn aan het ruiterpaspoort en de VCN-carrouselwedstrijden. Het ruiterpaspoort is tevens het bewijs van de gekoppelde verzekeringen en dient als registratiebewijs van FNRS.
0maris0 schreef:Dit hoorde denk ik in het manege forum?!
Lielle schreef:ik had afgelopen zaterdag best eea willen vragen, maar de jury was weer bezig met de volgende rubriek. Begrijpelijk, maar zo kom je ook niet verder.
Had nl een 4 voor een erg mooie schouderbinnenwaarts met als enig commentaar "op 4 sporen" Dat klopte ook, maar dan vond ik een 4 nog wel erg zwaar gestraft.
Lielle schreef:ik had afgelopen zaterdag best eea willen vragen, maar de jury was weer bezig met de volgende rubriek. Begrijpelijk, maar zo kom je ook niet verder.
Had nl een 4 voor een erg mooie schouderbinnenwaarts met als enig commentaar "op 4 sporen" Dat klopte ook, maar dan vond ik een 4 nog wel erg zwaar gestraft.