CGJ12 schreef:Dat je een vette hyptheek hebt bij de Rabobank is zeker vermeldenswaardig.
Hmm ja en je motivatie is dat je wilt gaan jureren om de hypotheek te kunnen aflossen?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
CGJ12 schreef:Dat je een vette hyptheek hebt bij de Rabobank is zeker vermeldenswaardig.
laborah schreef:Als ik het bovenstaande lees kan je een leuke profielschets maken van het gemiddelde jurylid: liegen en bedriegen, grote schulden bij de bank, kontenkruiper/-likker,etc.
Wie van jullie wil er nog jurylid worden?
Ilindra schreef:Hihi, doet me denken aan een grap die Tjeerd Veldstra een keer vertelde
Hij droomde dat hij was overleden en naar de hemel was gegaan (dream on ), in de hemel kwam hij allemaal oudriders tegen als oude Chardon, Modderman en Weusthof, zelfs zijn oude paarden waren er.
Ze hadden het machtig gezellig en bedachten dat ze wel graag een wedstrijd wilde organiseren en gingen naar Petrus om het hele verhaal voor te leggen.
Petrus vond dat het absoluut niet kon, ze waren tenslotte in de hemel en dat was geen plek voor competitie.
Daarop vroegen ze aan Petrus of het dan geen idee was om een landenwedstrijd te organisren samen met de hel.
Petrus dacht daar even over na, vond het wel een goed idee en pakte de telefoon om de duivel te bellen.
Deze lag helemaal dubbel van het lachen, toen Petrus vroeg waarom hij zo moest lachen antwoordde de duivel "tuurlijk wil ik zo'n wedstrijd houden, ik heb alle juryleden hier"
Die kan je ook met dressuurruiters maken natuurlijk.
Suzanne F. schreef:CGJ12 schreef:Dat je een vette hyptheek hebt bij de Rabobank is zeker vermeldenswaardig.
Hmm ja en je motivatie is dat je wilt gaan jureren om de hypotheek te kunnen aflossen?
philipoom schreef:CGJ12 schreef:Dat je een vette hyptheek hebt bij de Rabobank is zeker vermeldenswaardig.
Mag het ook een andere bank zijn
)
philipoom schreef:Jammer.
Denk dat ik het volgend jaar probeer.
Ben 50 en heb nooit wedstrijden gereden, alleen veel geschreven bij jury's. Dus wie weet
Suzanne F. schreef:philipoom schreef:Jammer.
Denk dat ik het volgend jaar probeer.
Ben 50 en heb nooit wedstrijden gereden, alleen veel geschreven bij jury's. Dus wie weet
Je moet wel minimaal een keer M1 met winst geweest zijn voor IL. (dacht ik)
Proberen kan altijd, volg de tips uit dit topic en het moet goed komen. (en anders trek je je sexy lingeriesetje uit de kast en ga je 's avonds als zn vrouw bridgen is bij de regiovoorzitter langs...)

beb schreef:niet snel dus!

philipoom schreef:
dit vind ik ervan
laborah schreef:In de Paardenkrant van woensdag 11-10-2006:
Regio’s KNHS bepalen wie ze toelaten tot jurycursus
ERMELO – Een 25-jarige ambitieuze amazone met zeer goede papieren geeft zich op voor de jurycursus van de KNHS. Ze heeft de opleiding in Deurne gevolgd, volgt daar momenteel de docentenopleiding, rijdt ZZ-licht en heeft vijf paarden opgeleid tot Z2. Ze voldoet aan alle eisen, maar mag toch de jurycursus niet volgen. De regio zit dwars. “Ik snap niet wat ze dan wel willen zien! Als ik naga wat er soms rondloopt aan juryleden. Ik kan er gewoon niet bij”, is Kim Ferwerda verbouwereerd. De amazone uit Haaksbergen gaf zich op voor de jurycursus IL, het laatste niveau. Ze voldoet ruimschoots aan de eisen voor toelating: Minimale leeftijd 21 jaar en bij voorkeur niet ouder dan 50; opgenomen zijn (geweest) in de klasse M dressuur paarden of pony categorie D/E met minimaal één winstpunt. Bij de KNHS trekken ze hun handen af van dit besluit. Martin van den Brink, medewerker Opleidingen bij de KNHS, legt uit: “Wij hebben zo’n 400 aanmeldingen binnengekregen. Hiervan worden er 165 opgeleid. Wij filteren er alleen de kandidaten uit die niet aan de eisen voldoen. De rest sturen we door naar de regio’s.” lees verder in De Paardenkrant