Nieuwe jurycursussen, wie gaat?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Nieuwe jurycursussen, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 15:20

CGJ12 schreef:
Dat je een vette hyptheek hebt bij de Rabobank is zeker vermeldenswaardig.

Hmm ja en je motivatie is dat je wilt gaan jureren om de hypotheek te kunnen aflossen?

laborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:24

Als ik het bovenstaande lees kan je een leuke profielschets maken van het gemiddelde jurylid: liegen en bedriegen, grote schulden bij de bank, kontenkruiper/-likker,etc.

Wie van jullie wil er nog jurylid worden?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 15:31

laborah schreef:
Als ik het bovenstaande lees kan je een leuke profielschets maken van het gemiddelde jurylid: liegen en bedriegen, grote schulden bij de bank, kontenkruiper/-likker,etc.

Wie van jullie wil er nog jurylid worden?

Ilindra schreef:
Hihi, doet me denken aan een grap die Tjeerd Veldstra een keer vertelde
Hij droomde dat hij was overleden en naar de hemel was gegaan (dream on ), in de hemel kwam hij allemaal oudriders tegen als oude Chardon, Modderman en Weusthof, zelfs zijn oude paarden waren er.
Ze hadden het machtig gezellig en bedachten dat ze wel graag een wedstrijd wilde organiseren en gingen naar Petrus om het hele verhaal voor te leggen.
Petrus vond dat het absoluut niet kon, ze waren tenslotte in de hemel en dat was geen plek voor competitie.
Daarop vroegen ze aan Petrus of het dan geen idee was om een landenwedstrijd te organisren samen met de hel.
Petrus dacht daar even over na, vond het wel een goed idee en pakte de telefoon om de duivel te bellen.
Deze lag helemaal dubbel van het lachen, toen Petrus vroeg waarom hij zo moest lachen antwoordde de duivel "tuurlijk wil ik zo'n wedstrijd houden, ik heb alle juryleden hier"

Haha! Die kan je ook met dressuurruiters maken natuurlijk. Clown

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:38

Suzanne F. schreef:
CGJ12 schreef:

Hmm ja en je motivatie is dat je wilt gaan jureren om de hypotheek te kunnen aflossen?

Juist NIET.
De bank heeft liever dat je NIET aflost, en je leven lang de rente blijft betalen.......

Schrijven dat je werkt bij een plaatselijke Rabobank is trouwens een inkoppertje. succes verzekerd... Ja

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:43

CGJ12 schreef:

Mag het ook een andere bank zijnAfbeelding

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:44

philipoom schreef:
CGJ12 schreef:

Mag het ook een andere bank zijnAfbeelding

nee, want de Rabobank sponsort de KNHS ( Wanroy en Ermelo zullen ook wel gefinancieerd zijn door de Rabobank Haha! )

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:02

Jammer.
Denk dat ik het volgend jaar probeer.
Ben 50 en heb nooit wedstrijden gereden, alleen veel geschreven bij jury's. Dus wie weet Cool

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 16:09

philipoom schreef:
Jammer.
Ben 50 en heb nooit wedstrijden gereden, alleen veel geschreven bij jury's. Dus wie weet Cool

Je moet wel minimaal een keer M1 met winst geweest zijn voor IL. (dacht ik)
Proberen kan altijd, volg de tips uit dit topic en het moet goed komen. (en anders trek je je sexy lingeriesetje uit de kast en ga je 's avonds als zn vrouw bridgen is bij de regiovoorzitter langs...)

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:13

Suzanne F. schreef:
philipoom schreef:
Jammer.

Je moet wel minimaal een keer M1 met winst geweest zijn voor IL. (dacht ik)
Proberen kan altijd, volg de tips uit dit topic en het moet goed komen. (en anders trek je je sexy lingeriesetje uit de kast en ga je 's avonds als zn vrouw bridgen is bij de regiovoorzitter langs...)

Is natuurlijk altijd te proberenAfbeelding

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:15

Baluh,.. had die hypotheek bij de rabo me eindelijk eens iets op kunnen leveren ipv een hoop ellende.

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:16

nou ik weet eindelijk waar ik naar toe moet en wanneer!!! ik heb maar gebeld want via de post heb ik nog steeds niks gehoord,men wat zijn ze snel daar zeg!!!!

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:19

Snel wat is snel????????? Gaaaap

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:21

Ook ik ben niet geselecteerd voor de IL, en vorig jaar ook niet. Volgend jaar weer proberen (3x is scheepsrecht?) of heb ik een bord voor mijn kop? Knipoog

In ieder geval hoorde ik dat er voor onze regio Zuid West Veluwe 12 door waren van de 30 aanmeldingen.

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:21

niet snel dus! Haha!

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:23

beb schreef:
niet snel dus! Haha!

nergens mee toch Clown

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:24

@ liesje23 ik ken niemand van het bestuur,en heb geen slijmbrief gestuurd, en ben ook nog nooit langs geweest toen zijn vrouw naar het bridgen was! Tong uitsteken

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:26

Dan heb jij ontzettend veel geluk gehadAfbeelding

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:28

Ja dat zal wel of het was weer een fout van de knhs Haha!

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:32

[quote="beb"]
Ja dat zal wel of het was weer een fout van de knhs Haha!

Afbeelding

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:34

philipoom schreef:
Afbeelding

dit vind ik ervan Haha!

zeker afgewezen?

philipoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:36

Ikke niet dochter al 2 keer Haha!

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:43

ja het is vervelend als je het graag wil en je zit er steeds niet bij! Ik weet ook echt niet hoe de selectie procedure is bij hun hoor(als ze die uberhaupt hebben) Nagelbijten / Gniffelen

laborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:06

In de Paardenkrant van woensdag 11-10-2006:

Regio’s KNHS bepalen wie ze toelaten tot jurycursus
ERMELO – Een 25-jarige ambitieuze amazone met zeer goede papieren geeft zich op voor de jurycursus van de KNHS. Ze heeft de opleiding in Deurne gevolgd, volgt daar momenteel de docentenopleiding, rijdt ZZ-licht en heeft vijf paarden opgeleid tot Z2. Ze voldoet aan alle eisen, maar mag toch de jurycursus niet volgen. De regio zit dwars. “Ik snap niet wat ze dan wel willen zien! Als ik naga wat er soms rondloopt aan juryleden. Ik kan er gewoon niet bij”, is Kim Ferwerda verbouwereerd. De amazone uit Haaksbergen gaf zich op voor de jurycursus IL, het laatste niveau. Ze voldoet ruimschoots aan de eisen voor toelating: Minimale leeftijd 21 jaar en bij voorkeur niet ouder dan 50; opgenomen zijn (geweest) in de klasse M dressuur paarden of pony categorie D/E met minimaal één winstpunt. Bij de KNHS trekken ze hun handen af van dit besluit. Martin van den Brink, medewerker Opleidingen bij de KNHS, legt uit: “Wij hebben zo’n 400 aanmeldingen binnengekregen. Hiervan worden er 165 opgeleid. Wij filteren er alleen de kandidaten uit die niet aan de eisen voldoen. De rest sturen we door naar de regio’s.” lees verder in De Paardenkrant

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 17:10

laborah schreef:
In de Paardenkrant van woensdag 11-10-2006:

Regio’s KNHS bepalen wie ze toelaten tot jurycursus
ERMELO – Een 25-jarige ambitieuze amazone met zeer goede papieren geeft zich op voor de jurycursus van de KNHS. Ze heeft de opleiding in Deurne gevolgd, volgt daar momenteel de docentenopleiding, rijdt ZZ-licht en heeft vijf paarden opgeleid tot Z2. Ze voldoet aan alle eisen, maar mag toch de jurycursus niet volgen. De regio zit dwars. “Ik snap niet wat ze dan wel willen zien! Als ik naga wat er soms rondloopt aan juryleden. Ik kan er gewoon niet bij”, is Kim Ferwerda verbouwereerd. De amazone uit Haaksbergen gaf zich op voor de jurycursus IL, het laatste niveau. Ze voldoet ruimschoots aan de eisen voor toelating: Minimale leeftijd 21 jaar en bij voorkeur niet ouder dan 50; opgenomen zijn (geweest) in de klasse M dressuur paarden of pony categorie D/E met minimaal één winstpunt. Bij de KNHS trekken ze hun handen af van dit besluit. Martin van den Brink, medewerker Opleidingen bij de KNHS, legt uit: “Wij hebben zo’n 400 aanmeldingen binnengekregen. Hiervan worden er 165 opgeleid. Wij filteren er alleen de kandidaten uit die niet aan de eisen voldoen. De rest sturen we door naar de regio’s.” lees verder in De Paardenkrant

Ja ik ken het. Ik voldoe ook ruim aan de eisen qua rijden maar blijkbaar gooit de regio je er gewoon uit. Ik vind dat deze mensen juist voorrang moeten krijgen op degenen die net 1 punt in het M1 hebben en geen instructeursopleiding.

Hmm wel mooi dat het nu eens in de publiciteit komt, leest de paardenkrant ook mee op bokt?

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:22

uhm, hoe kan dat nou, de paardenkrant van woensdag 11 oktober?? Het is vandaag dinsdag de 10e.... Of ben ik nu heel erg blond aan het doen??