Komend weekend heb ik mijn bijzit stage. 24 ponycombinaties dus een lange zit haha.
Snorlex
Geplaatst: 27-03-15 08:30
Ik weet niet of er behalve Aranel ook anderen in dit topic de jurycursus in Vinkega doen? Gisterenavond heb ik voorgereden (laatste combinatie), kon me helemaal vinden ik jullie feedback/opmerkingen en punten. Werkpunten in de training/les werden er ook door jullie uitgepikt. Dus
Ik ben mij er van bewust dat er net een B/L cursus van start is gegaan, maar is er hier iemand die weet wanneer de volgende B/L inschrijving van start gaat?
Ik was helaas net te laat vorige keer bij de inschrijving.
Ik heb 3 keer iemand mee gehad. Er gebeurden nog al eens wat dingetjes, die je niet wekelijks tegenkomt. Verkeerd rijden, tong over het bit, staken, stilstaan en poepen, buiten de bordjes om enz. Als dat soort dingen gebeuren dan heb je best wat te bepraten en denk dat dat het bijzitten wel leuker maakte.
Ik had vorige week een wedstrijd in het Z2. De jury liep toen de combinatie voor mij naar binnen reed in eens naar zijn auto en reed weg... we kregen van het secretariaat te horen dat zijn schaap moest lammeren!!!! 3 kwartier later kwam hij terug.. dat mag toch helemaal niet? of word ik nou gek..
Ik vind het wel spannend hoor! moet om half 6 vanavond!