Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kjoetie schreef:Ooit lang geleden een onderlinge met een veel te vrolijke jonge ruin, bedoeling was gewoon een onschuldig B-dressuurproefje te rijden. Paardlief had daar echter andere ideëen over, die vond het veel te leuk zo'n groot open terrein met allemaal andere paarden. Kwam dus binnen, ging nog goed, halthouden ging ook redelijk omdat ik hem echt stevig op de rem zette, ik groet.. leg mijn benen aan om weg te rijden en kennelijk was dat voor paardlief het sein om 3 meter recht omhoog te springen met 4 benen tegelijk, in rengalop weg te spurten richting jurywagen en rakelings erlangs te rennen het terrein over (ik zat bekant in de inrijring voor ik weer een stuur had). Teruggereden, met rood hoofd excuses gemaakt en nog voor het idee proefje gereden. Commentaar jury: "Geen buskruit meer voeren, paard heeft veel beweging, helaas niet binnen de ring getoond."
Elise95 schreef:Ik had laatst wedstrijd en er was nogal wat spanning en toen stond er bij de stap stukken:
Telgang.
Dus ik dacht dat kan toch niet, ik heb niks gevoeld, weet hoe telgang voelt, ik heb een KWPN, telgang zit tussen draf en galop en ga zo maar door. Dus ik terug kijken, want het was gefilmd, was het dus serieus zo xD.
Lauste schreef:Bij de auto zei de jury tegen mij dat ze nog nooit zo'n mooie volte had gezien die exact 15 meter was.
Ze was er laaiend enthousiast over, ik was dus ook erg benieuwd naar mijn cijfer.
En wat had ik? Een 6.Ben benieuwd wat al die andere mensen dan hadden.