Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

2_Lundy schreef:Je moet als instructrice redelijk wat vragen. Mijn tweelingzus is instructrice. Maar als je alleen al kijkt naar de cursus wat je doet. Eerste fase kleine 600 euro tweede fas is 1000 euro dat is erg veel geld, voor ene papiertje.
Is lekker geld verdienen zo....

joyce2 schreef:Is ook zo, maar stel dat je heel veel vraagt en niets kan qua lesgeven, dan val je zo door de mand en hou je geen klant meer over! Dus dan gooi je gewoon je eigen glazen in.
. Ikima schreef:Ik betaal €35,- voor 3/4 uur maar het is al voorgekomen dat het maar 35 minuten waren, zelf vind ik dat ik dan niet het volledige bedrag 35,- al behoorlijk veel en dan verwacht ik ook die 45 minuten les te krijgen. Ik moet bij mijn baas ook hele uur werken en niet 3/4 van het uur. Ik krijg wel super les.
Ik vind
Equimotion schreef:Laat ik me nou hetzelfde afvragen...Ikima schreef:Ik betaal €35,- voor 3/4 uur maar het is al voorgekomen dat het maar 35 minuten waren, zelf vind ik dat ik dan niet het volledige bedrag 35,- al behoorlijk veel en dan verwacht ik ook die 45 minuten les te krijgen. Ik moet bij mijn baas ook hele uur werken en niet 3/4 van het uur. Ik krijg wel super les.
Ik vind
En als het uitloopt, betaal je dan ook bij?
Equimotion schreef:Ikima schreef:Ik betaal €35,- voor 3/4 uur maar het is al voorgekomen dat het maar 35 minuten waren, zelf vind ik dat ik dan niet het volledige bedrag 35,- al behoorlijk veel en dan verwacht ik ook die 45 minuten les te krijgen. Ik moet bij mijn baas ook hele uur werken en niet 3/4 van het uur. Ik krijg wel super les.
Ik vind
En als het uitloopt, betaal je dan ook bij?