Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilja000 schreef:Ik probeer altijd problemen te voorkomen door bij verzoekjes te zeggen: 'ik beloof niets, maar ik probeer het te onthouden'. Nu sta ik ook wel bekend met een hoofd als een zeef, dus als ik het inderdaad vergeet dan is het'juf, je was in de war, ik wilde graag op die en die'. Maar ook moeten ze weten dat je niet iedere week op je lieveling kunt. Tenzij daar weer afspraken over gemaakt zijn
We maken ook altijd memo's in de computer, zodat je dat soort dingen niet kunt vergeten.
Blijft altijd lastig, zo'n moment...
Ilja000 schreef:Ik probeer altijd problemen te voorkomen door bij verzoekjes te zeggen: 'ik beloof niets, maar ik probeer het te onthouden'. Nu sta ik ook wel bekend met een hoofd als een zeef, dus als ik het inderdaad vergeet dan is het'juf, je was in de war, ik wilde graag op die en die'. Maar ook moeten ze weten dat je niet iedere week op je lieveling kunt. Tenzij daar weer afspraken over gemaakt zijn
We maken ook altijd memo's in de computer, zodat je dat soort dingen niet kunt vergeten.
frappa schreef:Ilja000 schreef:Ik probeer altijd problemen te voorkomen door bij verzoekjes te zeggen: 'ik beloof niets, maar ik probeer het te onthouden'. Nu sta ik ook wel bekend met een hoofd als een zeef, dus als ik het inderdaad vergeet dan is het'juf, je was in de war, ik wilde graag op die en die'. Maar ook moeten ze weten dat je niet iedere week op je lieveling kunt. Tenzij daar weer afspraken over gemaakt zijn
Ik heb een ander systeem. Bij mij mogen elke week 3 kinderen kiezen dus dat houdt in 1x in de maand zowieso op een pony naar keuze met de afspraak erbij dat ze niet meer moeten zeuren. Voor mensen bij ons op het bedrijf die echt 10x op dezelfde willen hebben we een favorietkaart, voor een x bedrag meer mogen ze 10 lessen op hun favoriete pony.