Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paula1990 schreef:Wij hebben geen zin in dat gezeur ; ieder paard heeft 4 benen en een staart en kan dus de topsport behalen in welke tijd dat maakt niet uit al doet een koudbloed er 15jaar over hij kan het! Enige wat de ruiter meot hebben is doorzettingsvermogen en geduld!
Paula1990 schreef:Ik zeur niet over de uitslag zeur alleen als ze discrimineren
Snoevie schreef:hey deze discussie krijgt een beetje een vieze smaak,even rustig aan.
Moniek schreef:Want dat zie je dus heel veel he,mensen die alleen in hun eigen regio rijden en dan 4 proefen in een weekend op wedstrijden waar bijna geen kip komt en dan zeggen van b naar z in 2 jaar!!
ja ja daar kom je bij mij niet in nee.
Paula1990 schreef:Nee dat vind ik ook ander verhaal is het als ze voor juist uitgevoerde oefeningen minder punten gaan geven ..er is toch geen bewijs voor ...
ACSM schreef:Moniek schreef:Want dat zie je dus heel veel he,mensen die alleen in hun eigen regio rijden en dan 4 proefen in een weekend op wedstrijden waar bijna geen kip komt en dan zeggen van b naar z in 2 jaar!!
ja ja daar kom je bij mij niet in nee.
Dan moet je nog een nette proef rijden voordat je je punten rijdt hoor
superwoman schreef:Paula1990 schreef:Nee dat vind ik ook ander verhaal is het als ze voor juist uitgevoerde oefeningen minder punten gaan geven ..er is toch geen bewijs voor ...
Dus is het een mening en geen discriminatie!
Paula1990 schreef:superwoman schreef:Dus is het een mening en geen discriminatie!
Wel waar maar je kan het niet bewijzen! Als jij een schimmel hebt en de jury houd er niet van en jij hoort van andere dat je de jury hebt horen praten van 2 punten aftrek in de verzorging en in 1 oefening hoor je mij zeggen dat het discrimintatie is ...!! Al zal de jury het ontkennen en heb je geen bewijs!