Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nistria schreef:een vriendin van mij is ook ingeloot in de IL. Heeft met 2 paarden ZZLicht gereden.
ze heeft wel geluk gehad want ze is pas 20!
maar het kan zijn dat ze m niet gaat volgen want de cursus is op maandag en dan heeft ze al cursus van de ORUN 2e fase.
dus misschien komt er weer een plaatsje vrij!

Cinzano schreef:Zou het

Dus de kring beslist toch en als je een vriendje bent mag je de cursus doen.dollemina schreef:ik heb een mail gestuurd naar de reio waarom ik niet door was.
Krijg ik eerst een mail met de bijlage van iemand anders er aan vast![]()
Dus toen heb ik weer maar eens gemaild en kreeg een standaard antwoord dat er gekeken was naar gelijk gescreende kandidaten en dat ze daar een keus uit hebben gemaakt.
Dus ik heb maar weer gemaild dat het niet klopt want het lijkt me sterk dat iedereen al 20 jaar jureerervaring heeft net als ik.
Ik ben er inmiddels wel achter dat de mensen die in een bestuur van de kringen zitten altijd geselecteerd zijn voor de cursus.
Voor verdere vragen moest ik me tot de kring wenden.
Nou vraag ik jeDus de kring beslist toch en als je een vriendje bent mag je de cursus doen.
Dat verklaart meteen waarom ik niet door ben.
Tyrza schreef:Ik zit erbij
Donderdag de 26ste gaan we weer naar Wanroij... das het enige waar ik tegenaan hik: dat takke eind en dan nog dik op tijd weg ivm de file....
dollemina schreef:Ik ben er inmiddels wel achter dat de mensen die in een bestuur van de kringen zitten altijd geselecteerd zijn voor de cursus.

liesje23 schreef:
laborah schreef:Heb je daar concrete voorbeelden van? Ik weet diverse voorbeelden van LT en Grand Prix ruiters die gewoon braaf in de B/L moesten beginnen. Inmiddels kan je wel de klasse M overslaan maar moet je volgens de regels bij de B/L beginnen en minimaal 20x gejureerd hebben.

CGJ12 schreef:Ook dit jaar worden er weer mensen toegelaten tot de IZ die niet aan de eisen (20 x M jureren) zijn toegekomen.
Ik wist het wel. Controle = 0,0. gewoon glashard liegen, en BINGO, je zit erbij........
CGJ12 schreef:Dat je een vette hyptheek hebt bij de Rabobank is zeker vermeldenswaardig.