Klopt. 4,5 euro per uur. Over het algemeen levert dat een lagere vergoeding op, dan voorheen. Ik zit vaak 3 uur. Dan een half uur van te voren en een half uur na, dat betekend 4 x 4,5 = 18 euro. Komt dan nog wel km vergoeding bij.
En 2 april L2 met mijn vos. Daar ben ik officieel Z1 mee, maar die heb ik 3 jaar uitgeleend gehad en moet dus weer helemaal in vorm komen. Is ook herstellende van een peesblessure dus L2 is eerst wel even zat. Was voor de blessure eigenlijk alleen met haar in het springparcours te vinden.
Zooooooo wij zijn weer thuis. Heerlijk gereden en Friesje heeft weer veel geleerd. Fijne proef, fijne scoren, dus erg tevreden. Dank jullie wel mensen van Vinkega, dat ik mocht komen rijden!!!
Ik heb ze eens gebeld van de week (nadat ik enkele weken geen reactie kreeg op mails en niet teruggebeld werd). Zoals het er nu uitziet zal het na de zomer pas worden dat er wat gaat gebeuren op Bixie-gebied. Ik heb aangegeven dat het dan misschien wel handig was dit even te laten weten aan de mensen die hebben ingeschreven voor deze cursus en afgelopen najaar een bericht gehad hebben dat we begin dit jaar iets zouden horen. Daar kwam (uiteraard) verder geen reactie op. We gaan het dus verder zien. Wel heel jammer voor onze vereniging bijvoorbeeld, want we komen elk jaar weer Bixiejuryleden tekort en nu moeten we weer verder weg gaan bellen dan financieel eigenlijk haalbaar is.
Iemand de laatste ontwikkelingen gevolgd? De KNHS heeft een cursus uitgeschreven voor de opleiding jurylid springen. Het zal dit jaar gehouden worden in mei.
Ja las het! moes op me vingers gaan zitten om me niet in te schrijven, word denk beetje te veel van het goede aangezien ik nu in een opleiding voor VW brandweer ben gestapt aankomende 2 jaar.
Ik denk dat de M wel wat vroeg is als je je daar dit jaar voor op wilt geven hoor. Je moet voor aanmelding al 20 keer officieel gejureerd hebben. Ik ben nu sinds mei bezig en heb er 25 gehad.
Oh zo!!!! Hahaha Oké, dat moet prima lukken want die schrijven ze om het jaar uit en wordt dus in 2016 gegeven en in 2018 weer. Inschrijving is in 2015 en 2017.