volgens mij vervelen er zich een paar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sansje schreef:Vooral die 193 zijn we het wel ernstig over eens zeg...
Irritant he dat dubbele gevoel over het gesprek... de kennisvragen allemaal geen probleem... maar de meneer die bij mij de strenge van de twee speelde had echt in de meningvragen steeds een andere mening die hij dan ook sterk ventileerde... Vraag me af of dat nou echt zo is of dat ze probeerden je aan het twijfelen te maken. En idd dan denk je 'oh had dit nog kunnen zeggen of dat'... maarja

bambi76 schreef:Sansje schreef:Vooral die 193 zijn we het wel ernstig over eens zeg...
Irritant he dat dubbele gevoel over het gesprek... de kennisvragen allemaal geen probleem... maar de meneer die bij mij de strenge van de twee speelde had echt in de meningvragen steeds een andere mening die hij dan ook sterk ventileerde... Vraag me af of dat nou echt zo is of dat ze probeerden je aan het twijfelen te maken. En idd dan denk je 'oh had dit nog kunnen zeggen of dat'... maarja
Ja die 193 is wel weer opvallend
De ander heeft bij mij niets gezegd...
Ja in de auto..en die rit duurt lang genoeg...heb ik wel even alles de revue weer laten passeren...
Dubbele gevoel is heeel irritant...maar ja kan er niks meer aan veranderen...als ik niet doorga is het vermoed ik op mn gesprek...
... dat kan
...
...
. Wel lastiger als in het echie, beetje moeilijke hoek en inderdaad het zelf schrijven (wat zijn we toch verwend eigenlijk
). Ben heel benieuwd! monique4 schreef:![]()
je keek me raar aan gisterenmorgen, toen ik wist hoe je naam was, je dacht zeker wtf

'
(ken er wel een paar maar die wonen helemaal in het noorden dus de kans is niet zo groot dat ik die in Deurne tref hahaha) judith1978 schreef:Ja klopt Equis, wat gaf jij bv dan bij dat ene onderdeel dat hij schrok/wegsprong in stap? Weet je dat nog? Het was wel duidelijk verzet. Ik gaf een 3 voor dat onderdeel. Heb veel zitten strepen/verbeteren pff was echt een tough cookie ben 'al' 6 jaar lang jury maar dit vond ik best pittig.
zeker in verhouding met normaal jureren.
(174) Had miss iets me roze bril op ahahah