Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar de keertwendingen gaan ook steeds beter..in het begin altijf 4en.. laatste wedstrijd een 6 en 7
Buiten dat vond ik de M2 vele malen fijner rijden dan de M1. Weet niet waarom, maar heb echt zitten lummelen in de M1
MissDoerakje schreef:Keertwendingen vind ik nog steeds het lastigstBuiten dat vond ik de M2 vele malen fijner rijden dan de M1. Weet niet waarom, maar heb echt zitten lummelen in de M1
Photography schreef:MissDoerakje schreef:Keertwendingen vind ik nog steeds het lastigstBuiten dat vond ik de M2 vele malen fijner rijden dan de M1. Weet niet waarom, maar heb echt zitten lummelen in de M1
Hee met jou gaat het ook nog steeds super! Doe je ook mee in vries? 14 december?
Ik mag morgen voor mij M2 debuut. Ik ben heel benieuwd, ze heeft de afgelopen 2 weken heel veel geleerd en is erg veel gegroeid. De travers gaat heel goed, en galop onderdelen ook..alleen keertwending links blijft lastig. Al deed ze die gister erg goed
Waarschijnlijk wel !