Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zullen dat wel groepslessen worden... Kendra schreef:- 52 weken werken is erg veel
- die 900 euro per week haal je natuurlijk niet, altijd wel iemand die uitvalt of ziek is of wat dan ook.
Maar goed, ergens tussen de 1500 en de 1800 euro per maand. Daar kun je inderdaad redelijk van leven, maar ook niet meer dan dat.
@Lynn_Nikita: je moet het niet vergelijken met een gewoon bruto salaris hoor, daar zit nog wel wat verschil in. Ik werk in loondienst en ben daarnaast freelancer, dus zie het verschil dagelijks.
ellepel schreef:Equimotion schreef:Dan ga je naar de beun op de hoek die voor een tientje aan huis komtNiet gaan klagen als je paard na verloop van tijd in de prak ligt.
mag ik dan reageren dat ik nu van een Orun instructrice les krijg en de simpelste basis dingen niet ziet?
orun zegt trouwens helemaal niks![]()
je kunt les geven..............................of je kunt het niet.
that's it
ellepel schreef:ik wist niet goed waar ik het neer moest zetten,maar ik denk dat het hier wel kan.![]()
waarom zijn de prijzen voor een uurtje prive les zo belachelijk hoog???
ik heb betaald 15 euro voor een half uur en dat is dan exclusief benzinekosten.( dat is nog es 10 euro extra)
maar wie ik ook mail stuur, en wie ik ook benader,allemaal vragen ze gewoon 20-30 euro voor een uur les!!!
je zal mijn baas moeten zien als ik aankom met dat ik 30 euro verdienen wil!
![]()
weet iemand de reden waarom privéles zo ontzettend duur is??
waarom kan het niet goedkoper, gewoon 11 euro...net zoveel als ik verdien?
Maar goed, we krijgen dan ook les van iemand die zelf Grand Prix heeft gereden. ellepel schreef:Equimotion schreef:Dan ga je naar de beun op de hoek die voor een tientje aan huis komtNiet gaan klagen als je paard na verloop van tijd in de prak ligt.
mag ik dan reageren dat ik nu van een Orun instructrice les krijg en de simpelste basis dingen niet ziet?
orun zegt trouwens helemaal niks![]()
je kunt les geven..............................of je kunt het niet.
that's it
ellepel schreef:nou dan moet jij wel les krijgen van iemand a'la Anky dan want 50 euro is wel heeeeeel erg veel.