Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judithh schreef:die rotjury's toch ook altijd....
miep1979 schreef:Dat is ook onze taak, wij gaan daar zitten, zetten onze bokkenpruik op, zoeken alleen maar de fouten en redenen om combinatie's te drukken in het puntentotaal, vervolgens willen we totaal geen discussie voeren, uitleg geven over tot standkoming van de punten.......
Maanling schreef:miep1979 schreef:Dat is ook onze taak, wij gaan daar zitten, zetten onze bokkenpruik op, zoeken alleen maar de fouten en redenen om combinatie's te drukken in het puntentotaal, vervolgens willen we totaal geen discussie voeren, uitleg geven over tot standkoming van de punten.......
En jullie offeren ook echt niet vrijwillig je vrije zondag op, krijgen daar dik voor betaald en zitten de hele week te bedenken welke rassen er zondag weer eens benadeeld gaan worden.
Toch?
enne geven onze bankrekeningnummers door aan de organisatie, voor donatie's, de grootste donateur gaat met de prijs naar huis
miep1979 schreef:enne geven onze bankrekeningnummers door aan de organisatie, voor donatie's, de grootste donateur gaat met de prijs naar huis
![]()
Oooh ja en we lokken graag uit dat ruiters ons verbaal en non verbaal tot k@kken zetten
Maanling schreef:Hoe koudbloediger het ras, hoe groter de briefjes?
Maanling schreef:dure hobby dat paardrijden!

Maanling schreef:en zitten de hele week te bedenken welke rassen er zondag weer eens benadeeld gaan worden.
Toch?
Anders had ik toch al lang Z gereden?
Urielle schreef:Maanling schreef:en zitten de hele week te bedenken welke rassen er zondag weer eens benadeeld gaan worden.
Toch?
Goh, ik zou zweren dat er gewoon op zaterdagavond briefjes uit een pot getrokken worden. Jan benadeelt de Haflingers, Geert de Fjorden, Truus de Friezen en Mien de hoogbenige hete Gribaldi's.
En de week erop omdraaien, gewoon eerlijk loten.
Ik bezweer je nl. dat ik met mijn donkerbruine KWPN _ook_ benadeeld wordtAnders had ik toch al lang Z gereden?
![]()
nou..Urielle..
waarom moet je dat nou verklappen??

judithh schreef:nou..Urielle..
waarom moet je dat nou verklappen??
miep1979 schreef:enne geven onze bankrekeningnummers door aan de organisatie, voor donatie's, de grootste donateur gaat met de prijs naar huis
![]()
Oooh ja en we lokken graag uit dat ruiters ons verbaal en non verbaal tot k@kken zetten
Klopt ook wel, Hogy is toch ook een Haf