MissJ schreef:lorvxy schreef:Ik vindt absoluut niet dat hij echt slecht les geeft, dit zijn mijn persoonlijke ervaringen. Ik heb veel mensen gezien die een stuk beter zijn gaan rijden onder begeleiding van hem, maar voor mij en mijn paard is het niks. Misschien met een ander paard wel!
Dat was eigenlijk ook mijn ervaring. Mijn stalgenoten gingen enorm vooruit onder zijn leiding, en in principe kon ik me aardig vinden in zijn manier van lesgeven. Maarrrrrrr.....het paste absoluut niet bij het paard wat ik destijds reed. En om heel eerlijk te zijn viel het me tegen van hem op welke manier ik dingen op moest lossen, terwijl het overduidelijk niet werkte. Juist door zijn enorme ervaring had ik er meer van verwacht. Met een ander paard was het wellicht super gegaan, nu niet.
Dat had ik dus ook! Mijn paard ging zich er steeds meer tegen verzetten. Ik zag anderen juist vooruit gaan en baalde daar ook bestwel van. Ook kreeg ik inderdaad aanwijzingen waar ik vaak niet veel mee kon. Jammer maar helaas.

ik zie alleen geen laag kantelend binnenhandje
)..... 

.dus niet zaniken over mijn ervaring als de jouwe anders is daar kan ik niks aan doen