weemi_4 schreef:voor het halthouden worden GEEN punten gegeven
Zeker wel, dat is al een tijd geleden veranderd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weemi_4 schreef:voor het halthouden worden GEEN punten gegeven
anneve schreef:Ethiologie is volgens mij gedragsleer. En dat zegt dan weer niks over wat het paard denkt.
Idd, het oog wil ook wat, daar ben ik het zeker mee eens.
detour schreef:anneve schreef:Ethiologie is volgens mij gedragsleer. En dat zegt dan weer niks over wat het paard denkt.
Idd, het oog wil ook wat, daar ben ik het zeker mee eens.
Door te kijken kun je zien aan het gedrag hoe het paard zich VOELT , daar gaat het om!!! Stress, ontspanning, etc.
Het is trouwens ethologie, maar dat terzijde.
Miska schreef:Even weer terug naar de vraagstelling waarom dat zo met verschil wordt beoordeeld...
Anky heeft nog al een behoorlijke vinger in de pap en ik vind de jury-sport wat dat betreft corrupt!
Als Mannetje lief het namelijk niet eens is met de punten beoordeling gaat 'ie stennis staan maken!!!![]()
Juryleden worden bedreigd of omgekocht ed! Normaalste zaak van de wereld!![]()
Niks om Anky, maar zo goed vind ik haar nu ook weer niet!
Er zijn tal van betere ruiters die op een vriendelijkere manier met hun paard omgaan.
Maar ook met hun personeel of stagaires!
Miska schreef:Even weer terug naar de vraagstelling waarom dat zo met verschil wordt beoordeeld...
Anky heeft nog al een behoorlijke vinger in de pap en ik vind de jury-sport wat dat betreft corrupt!
Als Mannetje lief het namelijk niet eens is met de punten beoordeling gaat 'ie stennis staan maken!!!![]()
Juryleden worden bedreigd of omgekocht ed! Normaalste zaak van de wereld!![]()
Niks om Anky, maar zo goed vind ik haar nu ook weer niet!
Er zijn tal van betere ruiters die op een vriendelijkere manier met hun paard omgaan.
Maar ook met hun personeel of stagaires!
Miska schreef:Ach, iedereen weet dat er niks corrupter is als een jury-sport!
Toevallig dat dit nu met een vraagstelling over Anky gaat maar het had ook net Jantje, Pietje of Klaasje kunnen zijn! Dat doet er niet toe!
Elke beoordeling die naar mensen hun inzicht bepaald worden, kan nooit geheel eerlijk zijn omdat iedereen een andere visie over dingen heeft!
Zo is het in de professionele sport, maar ook op amateuristisch niveau gebeurt het vaak dat of de combinatie iemand aanstaat of niet!
Het boeit mij verder echt niet hoe Anky verder rijdt of doet, maar het is wel bewezen en gezien dat het gebeurt!!! Dat siert haar gewoon niet!!!
En alsof Anky op mijn mening zit te wachten...![]()
Ik hoef mij toch ook niet te verdedigen naar haar toe of wie dan ook, het is mijn mening en die mag ik gewoon hebben net zoals iedereen de dingen vindt!
Miska schreef:Ach, iedereen weet dat er niks corrupter is als een jury-sport!
Toevallig dat dit nu met een vraagstelling over Anky gaat maar het had ook net Jantje, Pietje of Klaasje kunnen zijn! Dat doet er niet toe!
Elke beoordeling die naar mensen hun inzicht bepaald worden, kan nooit geheel eerlijk zijn omdat iedereen een andere visie over dingen heeft!
Zo is het in de professionele sport, maar ook op amateuristisch niveau gebeurt het vaak dat of de combinatie iemand aanstaat of niet!
Het boeit mij verder echt niet hoe Anky verder rijdt of doet, maar het is wel bewezen en gezien dat het gebeurt!!! Dat siert haar gewoon niet!!!
En alsof Anky op mijn mening zit te wachten...![]()
Ik hoef mij toch ook niet te verdedigen naar haar toe of wie dan ook, het is mijn mening en die mag ik gewoon hebben net zoals iedereen de dingen vindt!

) _xManadisx_ schreef:@ Cayenne: onder welke naam zit hij??
Trouwens, Salinero heeft weldegelijk stil gestaan, ik vind niet dat jullie daar zo over doorzeuren, Anky is ook gewoon een mens en salinero liep gewoon veel beter...
Miska schreef:Ik bedoel dat het Anky niet siert hoe ze met bepaalde zaken omgaat!
En alle jury-leden zullen niet corrupt zijn, maar gebleken is dat veel mensen niet objectief kijken!
detour schreef:Anky is ook een gewoon een mens.
Salinero staat soms niet stil.
Anky krijgt vaak kritiek.
Dit zijn een paar uitspraken waar ik het niet mee eens ben,
Anky is gewoon mens maar ook gewoon een sportster.
Salinero staat te weinig stil.
Anky heeft enorm gezowren trouwe kameraadjes hier, hoor, de uitzonderingen die hier klrtisch en objectief durven zijn worden met de grond gelijk gemaakt en aangevallen!
Kev schreef:Hoe heb je dit precies kunnen volgen? Is dat een site op internet? Lijkt me wel leuk (en leerzaam)!

Miska schreef:Het is maar goed dat Anky ook wel eens mindere punten krijgt, anders gaat het ook téveel opvallen hé?!