Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kaatje77 schreef:Is dit geen 9 of een 10, is in mijn ogen niet goed gejureerd.
Misschien heel stom, maar wij zien er altijd perfect uit en steken er veel werk in om alles spic en span te krijgen.

Kit_for_ever schreef:Als je in het L2 verschijnt met je pony, mag je verwachten (vind ik) dat de ruiter serieus met de wedstrijden bezig is, en dus ook met haar training daarvoor. Als je dan een pony hebt die idd verkeerd in weide-conditie en niet in wedstrijd-conditie vind ik best dat je daar op afgerekend mag worden.
CharleyT schreef:@kaatje 77:
als je met die 9 of 10(die JIJ vind dat je moet krijgen) 4 of 5 onvoldoendes moet rechttrekken, en daardoor op winst zou uit komen, heb je aan mij helaas een verkeerde.
Nogmaals, ik heb waardering voor goede verzorging, maar het is echt het minst belangrijke puntvan de cijferlijst.
Focus je op keurig en fijn rijden!!

Wanted2003 schreef:Het gaat hier wel allemaal om uitersten zeg.. Er is een verschil tussen paarden die wat dikker in de vacht zitten en paarden die een pak van 2cm haar hebben. Voor mij is het niet meer dan logisch dat je een lager cijfer krijgt wanneer je paard echt een dik pak haar heeft.
Sassieja schreef:Want?
Jij kunt er immers niets aan doen dat jou paard zoveel haar onwikkelt?
Tuurlijk is het mooier om een strak geschoren pony te zien, maar dat vind ik niet veel met verzorging te maken hebben..
sjit happens hoor

Urielle schreef:kaatje77 schreef:Is dit geen 9 of een 10, is in mijn ogen niet goed gejureerd.
Misschien heel stom, maar wij zien er altijd perfect uit en steken er veel werk in om alles spic en span te krijgen.
Gosh, dan zitten er weinig goede juryleden![]()
Die 7 of 8 zijn toch wel standaardcijfers, zelden zie je een negen voorbij komen en ik heb nog nooit geweten dat iemand een tien kreeg
Nee, ik ben het met CharleyT eens, het gaat om het rijden. Ik zou echt niet willen dat ik een winstpunt reed omdat ik mooie vlechtjes kan maken
Splinter schreef:ja idd, hetzelfde vind ik voor mensen met spierwitte schimmels, die zijn veeeeel langer bezig
Ik heb een bruine, ik was de staart, poets en maak knotjes en ben met een half uur klaar,
toch hetzelfde cijfer....
Doe je niets aan
Fitzroy schreef:Ik vind het altijd weer leuk om te zien en lezen hoeveel blz. er gevuld kunnen worden met 1 punt op het protocol
Het grappige is dat ik dit soort topics nu nooit zie verschijnen over impuls, rijvaardigheid, houding en zit e.d.
Waar maakt iedereen zich toch zo druk om
)
Splinter schreef:Sassieja schreef:Want?
Jij kunt er immers niets aan doen dat jou paard zoveel haar onwikkelt?
Tuurlijk is het mooier om een strak geschoren pony te zien, maar dat vind ik niet veel met verzorging te maken hebben..
Tuurlijk kun je er wel wat aan doen, de vraag is of je dat wilt. Als je dat niet wilt, moet je ook niet raar opkijken dat je een punt lager hebt![]()
Ach vanaf de M is het er toch uit?![]()
Ik kreeg eens een 5, tijdens mn proef was mn rits van mn chap open gegaansjit happens hoor