Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vooral als je anderen ermee kan helpen (wat we allemaal proberen, door mensen te helpen leren omgaan en rijden met paarden)
.

Dus enige voorzichtigheid is wel op z'n plaats. Maar ze zijn ook heel erg ambitieus en als ze even zijn geschrokken van een plotselinge versnelde draf zijn ze het ook zo weer vergeten. Ik werk nu wel wat met pionnen en balkjes,maar ik mis wat creativiteit
........
), en probeer ik zelf ook steeds 'nieuwe' oefeningen te verzinnen.Ilja000 schreef:Pffff... kreeg mijn lesje van vanmiddag niet aan de praat. Al weken niet. Ik krijg ze niet aangesloten en ze zijn te onzeker om eens flink been te geven of een tikje met de zweep. Tips zijn welkom. 10 beginnertjes die ongeveer 3 maanden tot een half jaar ervaring hebben.

Ilja000 schreef:Pffff... kreeg mijn lesje van vanmiddag niet aan de praat. Al weken niet. Ik krijg ze niet aangesloten en ze zijn te onzeker om eens flink been te geven of een tikje met de zweep. Tips zijn welkom. 10 beginnertjes die ongeveer 3 maanden tot een half jaar ervaring hebben.
, mijn kindertjes krijg ik de laatste weken ook erg moeilijk aan de gang, ik blijf natuurlijk ook even meelezen voor nog meer tips 
Ilja000 schreef:Jongens, er komt een megadruk weekeinde aan (FNRS wedstrijd met za. avond 33 starts en zondag 75) dus ik reageer weer als ik weer ben bijgekomen!
en jaja om half 6 komt sinterklaas en ben om ong.8 uur dan klaar. k vind zo'n speciale dag veel intensiever dan gewoon lesgeven, dus ben nu aan het aftellen
poeh)