Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daffodil schreef:TWee weken terug zat ik te jureren en ik zag gewoon bij drie combinaties helemaal geen voorlezer.....waren te beroerd om even in t zicht te komen staan zodat ik een seintje kon geven!
Heb zo een forse tik op het raam gegeven zodat ruiter verschrikt opkeek en tegen de lezer zei we mogen beginnen.....
Ik herken het wel. Of dat je het startsein geeft en dat de ruiter glashard een opmerking terugmaakt: duh, ik start nu niet, want mijn paard is nog niet klaar. Ik laat hem eerst aan de bak wennen!mylo schreef:daffodill als je de eerste bent van een nieuwe rubriek dan mag je toch twee minuten voor aanvang van je proef de bak betreden??
ik weet wel dat het zo is maar vind het gewoon raar
panache schreef:Ik heb een keer gehad dat ik nét het signaal kreeg vóor de A, heel gemeen vond ik dat.
Ben gewoon doorgereden en begonnen toen ik me rondje had afgemaakt, geen commentaar hier op gehad..

Overigens kreeg ik ook een 1 in die proef toen ik op de linkerhand richting A kwam in contragalop en die van mij weer om hoog in verzet schoot, wat dus absoluut niet leek op een galopwissel die ik daar had moeten doen
Ik heb geen minpunten gekregen vor het rijden van die voltes bij A voordat ik begon. Karnat schreef:Ik laat mijn vriendin overigs ook tegen de hand in rijden en bij seintje jury van hand veranderen. Is het voor de jury ook duidelijk dat je begint.
zodat ik de tijd heb om te gaan lichtrijden en tempo, aanleuning etc. evt. nog te verbeteren.