Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daniella74 schreef:Eens zal je toch moeten kijken hoe je paard een wedstrijd oppakt anders blijf je eeuwig thuis oefenen.
runningkawa schreef:Ik weet natuurlijk zo niet waar jij woont, maar op veel maneges hebben ze toch wel wedstrijdjes?

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt gewoon! Dan zal je toch ook wel even raar kijken?

Citaat:Verder is de B wel het eerste niveau, maar wel meteen wedstrijd, onder de reglementen, dus dan kunenn ze niet maar schappelijk doen, anders krijg je onverdiend je winstpunten en ga je onterecht naar de L, waar je dan wel gewoon gejureerd zou worden.
Als je gaat hoogspringen en je haalt de balk niet gaat men ook niet zeggen dat je hem wel gehaald hebt, omdat je pas begonnen bent in de sport...
Dit is wat mij dus de vorige keer gebeurde. Vandaag had ik weer wedstrijd, en precies het zelfde gebeurde WEER! OHOH dacht ik, weer een 0!, en ik zetten paardje voor die paar meter toch maar even heel snel weer in de rechtergalop!! Zodat ik toch een overgang kon rijden tussen M-C-H. Kreeg er dit keer toch een 5 voorCitaat:De derde 0, de pony viel vlak voor de leter waar ze de overgang naar draf moest rijden uit de galop. Moet ze de pony dan tussen de B en M in de galop 'drukken' om tussen M-C-H als nog een overgang te kunnen rijden. Door dat te doen krijg je dan ook alleen maar een slordig beeld van het geheel.
Dabo schreef:Dit is wat mij dus de vorige keer gebeurde. Vandaag had ik weer wedstrijd, en precies het zelfde gebeurde WEER! OHOH dacht ik, weer een 0!, en ik zetten paardje voor die paar meter toch maar even heel snel weer in de rechtergalop!! Zodat ik toch een overgang kon rijden tussen M-C-H. Kreeg er dit keer toch een 5 voor
Kyralovertje schreef:Een jury mag van mij nullen geven, als deze ook bereid is negens en tienen te geven...