Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anne_GTI schreef:Kendra schreef:Soms kan het ook haast niet anders...klein concours, maar één Z-ring. Tja, moet je dan maar niet starten?
Wat dacht je van HC starten dan?? Lijkt me dan de meest voor de hand liggende oplossing.
anniee schreef:wat is hc? (rijd geen wedstrijden)
daantjuhhh schreef:Nee HC betekend niet in handicap.
HC betekend dat je wel meedoet maar de punten niet officieel vast gelegd worden en je geen prijsje kan winnen.
Je doet dus meer mee voor the fun.
Dressuurgek schreef:daantjuhhh schreef:Nee HC betekend niet in handicap.
HC betekend dat je wel meedoet maar de punten niet officieel vast gelegd worden en je geen prijsje kan winnen.
Je doet dus meer mee voor the fun.
Idd, afkorting is voluit Horse Concours geloof ik....
Tyke schreef:Ik heb het zelf nog niet meegemaakt
Maar wat doe je als je pas op de dag zelf erachter komt dat het je instructrice is die jureert. afmelden?
Tja als de jury's van te voren de lijsten zien dan geeft het niet dan moeten ze het inderdaad weten.
Ik vind het wel logisch dat het niet mag.
Zelf heb ik nu een instructeur waar ik wel bij zou kunnen rijden. die jureert eerlijk dan. Maar die jureert niet.
zo hoefde ik me niet af te melden
Dressuurgek schreef:Idd, afkorting is voluit Horse Concours geloof ik....
Liezel1 schreef:Dressuurgek schreef:Idd, afkorting is voluit Horse Concours geloof ik....
zullen we er "Hors" van maken? ipv een paard..
Tja ik denk natuurlijk alles in het paards
Ragne schreef:ik heb braaf afgemeld toen ik erachter kwam dat mijn instructrice (en tevens eigenaar van...) mij moest jureren. Heb dit bij de betreffende vereniging ook als reden van afmelding opgegeven en die reageerden vervolgens dat zij het geen probleem vonden als ik zou starten bij mijn instructrice!!! Onder het mom van 'ach het gebeurt zo vaak'...
dauphine schreef:Als er op de startlijst zou staan welke jury er zou zitten en dat is een bekende, dan zou ik wel ff bellen naar het secretariaat, liever niet bij een bekende starten natuurijk, krijg je alleen maar praat van.
Heb laatst 3 keer bij dezelfde persoon gestart in 3 verschillende klasse's verdeeld over een periode.

Acupido schreef:ja hoor je mag dan gewoon starten !