Niet oplettende jury!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beenyman

Re: Niet oplettende jury!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:33

laatst op een wedstrijd waar ik was, was de jury de helft van de proef, van een paar combinatie's voor mij, vergeten op te schrijven. Vervolgens moest ze de helft van haar proef over rijden. Mijn instructice vertelde nog dat de zelfde jury dit ook een keer bij een combinatie voor haar had gedaan, maar dat hij bij die combi ALLE cijfers nog in moest vullen! Erg slordig...

love_Alegria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:19

jeetje !!
als jurylid wordt dat VERBODEN als jij zeker weet dat je ze WEL gedaan hebt..
echt heel *^^#$@%%^)(*^!!#&* van de jury
Ik zal 't niet doen Bloos Tong uitsteken
heb je de KNHS al in gelicht??
weet je de naam van de jury? geef die dan door aan het KNHS..
jeetje dit is echt onvoorstelbaar... Boos!
succes er mee.....

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 14:48

Verward
Beetje vreemde reactie love_Alegria

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 14:49

Anoeska27 schreef:
Ik heb het een keer andersom gehad. Ik was aan het jureren en een amazone stond stil om te groeten. Ik groette terug en zij deed dat nog een keer. En nog een keer... Toen heb ik mijn moeder die bij me aan het schrijven was gevraagd om met haar hoofd te knikken. En dat hielp Lachen

Ik begreep later dat de amazone nogal verontwaardigd was dat de jury maar niet terug wilde groeten en dat ze daarom net zo lang doorging tot de jury wel keek. Alleen jammer dat dat dus niet de jury was...

ROFL
Humor, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, maar denk dat ik dubbel zou liggen van het lachen Clown

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:19

Ik heb het van de zomer meegemaakt dat ik tijdens min proef de jury hoorde lachen en ouwehoeren in de auto met zijn schrijfster en nog een meisje dat achterin zat. Ik dacht nog bij mezelf, van nou die let ook niet goed op. En inderdaad, bij het terug krijgen van mijn coupon was hij gewoon vergeten 1 onderdeel te punten!!! Echt schandalig vind ik dat.

debsterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:00

ik heb een keer mijn vriendin gelezen en het raam van het juryhokje stond open en ik kon dus horen wat ze zeiden maar ik weet echt 10000 % zeker dat het niet over die proef ging... echt zo irritant.. ze had wel nog 198 maar goed dat is toch wel stom... dan moestie maar geen jury wordne als hij er geen reet aan vind haha! Haha!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:35

niet om het een of ander..
maar er bestaat bij ons in de buurt
een zwarte lijst voor juryleden..
Daar kom je als jury op als je, tja....
vul maar in..... bent....
je handjes niet van schrijvers af kan houden...
te diep in het glaasje kijkt....
niet oplet (stelselmatig)
vriendjes voortrekt....
noem maar op.....

(neem aan, dat er in heel Nederland
wel soort van zwarte lijsten bestaan...)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:57

pollew0p schreef:
ik heb een keer mijn vriendin gelezen en het raam van het juryhokje stond open en ik kon dus horen wat ze zeiden maar ik weet echt 10000 % zeker dat het niet over die proef ging... echt zo irritant.. ze had wel nog 198 maar goed dat is toch wel stom... dan moestie maar geen jury wordne als hij er geen reet aan vind haha! Haha!

Als jury praat je niet alleen maar over de proef, ik had gister met de jury waar ik bij schreef ook niet elke keer een gesprek over de proef..

debsterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:37

0ohh nou ja ik vond het een beetje raar.. je hoef ook niet met je neus tegen het glas te zitten maar haar moeder en ik keken elkaar aan van oke het zal wel Haha!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:41

Als ik aan het jureren ben, klets ik ook wel eens met schrijfster, echter kan ik praten en observeren tegelijk, dus ja mensen zullen mij misschien ook ergens over horen praten maar ondertussen observeer ik en geef ik punten plus commentaar.

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 14:28

Ik heb pas nog gehad, moest ik van hand veranderen in middenstap, maar ik hoorde het niet goed en reed een gebroken lijn middenstap.
Daarna moest ik bij A achterwaarst en dat ging super Lachen Maar toen moest ik ineens van hand veranderen in middendraf, maar dat klopte dus niet [door die gebroken lijn zat ik op de verkeerde hand] Dus ik ben gaan stappen. Toen ineens begon de jury te toeteren dat ik verkeerd reed omdat ik ging stappen.
Mijn vader naar de jury en de jury dacht dat het verkeerd in het boekje stond :S
Maar toen heel wat later moest mijn vader nog bedenken dat ik een gebroken lijn gereden had in plaats van van hand veranderen

Maar ik denk dan bij mezelf , hoe goed let je op als je in de middenstap het verschil tussen een gebroken lijn en een van hand verandering niet kan zien ??

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:35

Ow maar dat heb ik ook wel eens gehad hoor Knipoog
Ik moest in Middenstap K-B-M wenden, ik deed K-E-M, maar net voor de E kwam ik erachter dat ik naar de B moest, ik ben toen schuin overgestoken naar de E en toen naar de K.
Ik kreeg er een 6 voor, meer niet Clown
Toen dacht ik Verward dit is nou wel zó'n groot onderdeel dat heeft ie toch wel gezien? Mar dus!

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:36

Ja, en de middenstap gaat niet snel dus je hebt alle tijd zul je denken :S

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:44

casperrr schreef:
Ik moest in Middenstap K-B-M wenden, ik deed K-E-M, maar net voor de E kwam ik erachter dat ik naar de B moest, ik ben toen schuin overgestoken naar de E en toen naar de K.
Toen dacht ik Verward dit is nou wel zó'n groot onderdeel dat heeft ie toch wel gezien? Mar dus!

Als je middenstap super was hoef je daar toch ook geen onvoldoende voor te krijgen Cool
Misschien had je er wel een 7 of 8 voor gehad als je via de juiste letters was gereden Knipoog

susie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:50

Afgelopen zondag moest ik aan galopperen en volte rijden. Ze was nog erg gespannen dus sprong tot 3x toe overkruist. Ik elke keer netjes terug nemen en opnieuw aanspringen (dan wel weer netjes in de goede galop). Staat er op mn coupon: valt 3x in draf Clown .

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:54

Wij hadden van onze vereniging onderlinge gister. Hoorde ik later van iemand dat die bij een jury zat, die de hele tijd naar het paard in de andere ring keek van , kijk wat een mooi paard..ze moest vragen welk cijfer degene in zijn ring moest krijgen voor de onderdelen en toen maakte ie dr maar wat van. Gestoord

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 19:07

_10_ schreef:
casperrr schreef:

Als je middenstap super was hoef je daar toch ook geen onvoldoende voor te krijgen Cool
Misschien had je er wel een 7 of 8 voor gehad als je via de juiste letters was gereden Knipoog

Ik ben verkeerd gereden, dus daar had ik minder punten voor moeten krijgen. Knipoog
En zo netjes was het niet
Zou jij iemand een 6 geven als die persoon moet wenden van de K-E-M, en er bij de B achterkomt dat ze naar de E moest, om vervolgens over te steken naar de E en dan door te rijden naar de M? Knipoog

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 19:53

casperrr schreef:
Zou jij iemand een 6 geven als die persoon moet wenden van de K-E-M, en er bij de B achterkomt dat ze naar de E moest, om vervolgens over te steken naar de E en dan door te rijden naar de M? Knipoog

Het gaat er niet om wat ik zou doen... maar wat die jury heeft gedaan.
En eigenlijk, ja als de stap verder super netjes is en je alleen de letters verkeerd volgt maar dit verder geen invloed heeft op de proef zou ik je daar zeker en voldoende voor kunnen geven Ja
Maar wat ik al zei, dan moet de stap verder wel écht goed zijn!! maar ik zou het wel op de coupon vermelden (lees de letters onderstrepen Clown )

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 20:00

Volgens mij was de stap halverwege bagger, want ik 'trok' hem als het ware om Clown (achteraf niet zo snugger maargoed...)
Volgens mijn instructrice had hij minpunten moeten geven...
Maar het was een (hoog)bejaard mannetje dat amper boven het stuur uitkwam met jampotglazen als bril Clown
misschien toch maar eens een nieuwe bril aanschaffen *LOL*

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 20:02

Ja als ik jou zo hoor had het idd een onvoldoende moeten zijn, dan heb je geluk gehad Clown

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 20:04

Eigenlijk zou iemand es een val van zn paard faken als die jury niet oplet ofzo .. Knipoog
Op keihard op ze af galopperen Schijnheilig
aanpakken die handel Knipoog

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 09:49

Marjo_x schreef:
Eigenlijk zou iemand es een val van zn paard faken als die jury niet oplet ofzo .. Knipoog
Op keihard op ze af galopperen Schijnheilig
aanpakken die handel Knipoog

Aanpakken die handel? Vergeet niet dat wij gigantisch veel vrije tijd opofferen om voor jullie amazones te jureren. En kom niet aan met jullie krijgen er een vergoeding voor, want die dekt de stomerijkosten vaak niet eens.

Je kan er nooit zeker van zijn of de jury wel of niet aan het opletten is. Ik zie alles wat er in de ring gebeurt en ook minimaal 50% van wat er buiten de ring gebeurt.

Een beetje respect zou op zijn plaats zijn.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 11:54

Een beetje sarcasme ook wel ja Knipoog

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 10:58

Stomerij kosten?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 12:21

Yep, netjes in je goede broek + blazer...