Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoeska27 schreef:Ik heb het een keer andersom gehad. Ik was aan het jureren en een amazone stond stil om te groeten. Ik groette terug en zij deed dat nog een keer. En nog een keer... Toen heb ik mijn moeder die bij me aan het schrijven was gevraagd om met haar hoofd te knikken. En dat hielp
Ik begreep later dat de amazone nogal verontwaardigd was dat de jury maar niet terug wilde groeten en dat ze daarom net zo lang doorging tot de jury wel keek. Alleen jammer dat dat dus niet de jury was...

pollew0p schreef:ik heb een keer mijn vriendin gelezen en het raam van het juryhokje stond open en ik kon dus horen wat ze zeiden maar ik weet echt 10000 % zeker dat het niet over die proef ging... echt zo irritant.. ze had wel nog 198 maar goed dat is toch wel stom... dan moestie maar geen jury wordne als hij er geen reet aan vind haha!

Maar toen moest ik ineens van hand veranderen in middendraf, maar dat klopte dus niet [door die gebroken lijn zat ik op de verkeerde hand] Dus ik ben gaan stappen. Toen ineens begon de jury te toeteren dat ik verkeerd reed omdat ik ging stappen.

dit is nou wel zó'n groot onderdeel dat heeft ie toch wel gezien? Mar
dus! casperrr schreef:Ow maar dat heb ik ook wel eens gehad hoor
Ik moest in Middenstap K-B-M wenden, ik deed K-E-M, maar net voor de E kwam ik erachter dat ik naar de B moest, ik ben toen schuin overgestoken naar de E en toen naar de K.
Ik kreeg er een 6 voor, meer niet
Toen dacht ikdit is nou wel zó'n groot onderdeel dat heeft ie toch wel gezien? Mar
dus!
.
_10_ schreef:casperrr schreef:Ow maar dat heb ik ook wel eens gehad hoor
Ik moest in Middenstap K-B-M wenden, ik deed K-E-M, maar net voor de E kwam ik erachter dat ik naar de B moest, ik ben toen schuin overgestoken naar de E en toen naar de K.
Ik kreeg er een 6 voor, meer niet
Toen dacht ikdit is nou wel zó'n groot onderdeel dat heeft ie toch wel gezien? Mar
dus!
Als je middenstap super was hoef je daar toch ook geen onvoldoende voor te krijgen![]()
Misschien had je er wel een 7 of 8 voor gehad als je via de juiste letters was gereden

casperrr schreef:Zou jij iemand een 6 geven als die persoon moet wenden van de K-E-M, en er bij de B achterkomt dat ze naar de E moest, om vervolgens over te steken naar de E en dan door te rijden naar de M?

)
(achteraf niet zo snugger maargoed...)
Marjo_x schreef:Eigenlijk zou iemand es een val van zn paard faken als die jury niet oplet ofzo ..![]()
Op keihard op ze af galopperen![]()
aanpakken die handel