Ging mijn protocol lezen en toen stond er onder heel netjes gereden, fijne Amazone!! Ben nog nooit zo blij geweest..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ze had er ineens geen zin meer in staat stil en gaat eerst 4keer achter elkaar stijgeren en daarna nog een paar keer een tik hielp niet echt, in totaal zijn we 14 keer de lucht in gegaan
ik vond het wel grappig.
naja geen pp maar ja was wel te verwachte
. |Toen ik moest gaan galloperen ging het helemaal fout. De jury kwam uit het hokje dat ze me toch echt moest diskwalificeren want ze kon het niet bij houden met schrijven
. Wel mocht ik mijn proef uitrijden ter leering van het paard. |De 2de proef ging al veel beter, maar nog steeds slecht. En later kwam ze naar me toe en zei ze dat ze de coupons wel wilde vernietigen

Marly_ schreef:Ja, alleen dat is maar zelden.
Er was eens een man die mijn pony heel veel potentie vond hebben, hij vond dat Mammon énorm hard voor me werkte.
Die dag was dat ook echt zo, hij liep heerlijk!
Maar ik heb meer slechte dan goede ervaringen gehad, zelfs bij mijn eerste concours had ik een jury met een hart van steen..
Mammon was heel erg druk en bang, hij durfde nergens langs en bleef alleen maar aan het rennen, en ik ja, ik als bang klein meisje kon er niet veel van maken.
Ik begon dus te huilen, stapt de vrouw de auto uit en zegt:
HEE ZEG ZIT NIET ZO TE JANKEN EN RIJ TOCH EENS NORMAAL JE PROEF.
Lekker is dat, ik als meisje van 8, start in de B en dan zo'n commentaar krijgen..
[edit] Ik had 128 punten (oude puntentelling) en ik was nog niet eens laatste..
Hanmar schreef:Ik heb één keer (onderling) op mijn toenmalige leasepony een wedstrijd gereden. Pony was een heethoofd van hier tot Tokio met als gevolg dat we de héle proef in middengalop hadden gedaan, maar wél compleet met wissels bij van hand veranderen/slangenvoltes en gebroken lijnen!![]()
Kreeg ik als algemeen commentaar op het tempo: 'Tempo ligt iets te hoog...' met een 5, en voor Regelmaat van het Tempo een 10
(ik wist niet eens wat dat betekende)
) ze zegt je lost dit super op, goede combinatie heel mooi gereden. Je hebt voldoende punten!