Vippie schreef:Flurk schreef:stuur ze een e-mail en je krijgt antwoord ik kan moeilijk hier de code intikken
Lang leve de PB
pb tjes kunnen door de forumbeheerders gelezen worden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vippie schreef:Flurk schreef:stuur ze een e-mail en je krijgt antwoord ik kan moeilijk hier de code intikken
Lang leve de PB
gijs schreef:nou en wie was die man dan?
en wat werd je duidelijk
Flurk schreef:gijs schreef:nou en wie was die man dan?
en wat werd je duidelijk
heb ik jouw effe uitgelegd in een pb
veel leesplezier
gijs schreef:nou en wie was die man dan?
en wat werd je duidelijk
Flurk schreef:gijs schreef:nou en wie was die man dan?
en wat werd je duidelijk
heb ik jouw effe uitgelegd in een pb
veel leesplezier
Flurk schreef:Prima Marianne dat had ik al gezegd of moet ik Gijs zeggen?
en de regel over het kado geven zo heb ik dat niet geschreven maar als jij dat zo wil lezen prima.
en nog gefeliciteerd met je Orun
ben er erg trots op, mag nu ook lesgeven
Als ze dit al zouden doen, zou het wel superdom zijn om dit te vertellen
dan zouden ze niet meer kunnen verwachten dat instructeurs, juryleden en ruiters de FNRS serieus zouden nemen.
Soeskia schreef:dat er af en toen wat mis gecommuniceerd wordt bij de FNRS beaam ik, dat gebeurt overal en bij elke organisatie.
Dat ze iene-mine-mutte doen, daar geloof ik geen snars vanAls ze dit al zouden doen, zou het wel superdom zijn om dit te vertellen
dan zouden ze niet meer kunnen verwachten dat instructeurs, juryleden en ruiters de FNRS serieus zouden nemen.
Ik geloof zeker dat de geslaagden wel iets hebben gedaan waardoor ze eruit gesprongen zijn
Soeskia schreef:Ik weet het niet, ik heb nog geen examen gedaan voor de F20![]()
30 juni voor de eerste keer!
gijs schreef:[hoe zit het bij jullie?
ik ben zelfs 2 weekenden zaterdag en zondag bezig
vind het nu zo waardeloos om een keer nee te zeggen omdat je weet dat d mensen geen jury kunnen krijgen
gijs schreef:Flurk schreef:Prima Marianne dat had ik al gezegd of moet ik Gijs zeggen?
en de regel over het kado geven zo heb ik dat niet geschreven maar als jij dat zo wil lezen prima.
en nog gefeliciteerd met je Orun
moet je zelf weten hoe je me noemt,
als jij schrijft dat ze gewoon iene-miene-mutte hebben gedaan dan vat ik dit zo op, klinkt alsof ze sommige mensen gewoon aangewezen hebben i.p.v. geslaagd zijn
bedankt voor de felicitatiesben er erg trots op, mag nu ook lesgeven
nu gaat mijn paard ook weer lekker na alle blessures, dus binnenkort ook weer starten
Vippie schreef:gijs schreef:[hoe zit het bij jullie?
ik ben zelfs 2 weekenden zaterdag en zondag bezig
vind het nu zo waardeloos om een keer nee te zeggen omdat je weet dat d mensen geen jury kunnen krijgen
Ik zit zelfs binnenkort in Goirle of daar in de buurt, echt bizar. Ik kan ook geen nee zeggen maar ik zit echt bomvol to aan mn vakantie. Na juni heb ik weer plek zat