Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

missnina schreef:Hoe zit dat nu met die winstpunten. Ik heb iets gehoord dat je onbeperkt in de B of L mag blijven als amateur

CGJ12 schreef:missnina schreef:Hoe zit dat nu met die winstpunten. Ik heb iets gehoord dat je onbeperkt in de B of L mag blijven als amateur
Die blijven daar doorgaans toch al........

missmoppie4 schreef:Ja maar dat slaat tog nergens op? Zo komt iedereen die b en die L wel door.. krijgen we strx allemaal van die hobbelaars in de M en de Z..

missnina schreef:Hoe zit dat nu met die winstpunten. Ik heb iets gehoord dat je onbeperkt in de B of L mag blijven als amateur
Ben bang dat ik met mijn paardje van 1.83 ook sneller last ga krijgen van blauwe plekken omdat ik alleen mezelf raak
Scum schreef:Eens kijken wat ze er op de bijscholing over zeggen. Dan ga ik toch ook eens navragen waarom ze dat met die korte zweep hebben bedacht.
nina62 schreef:ik zag ook dat een dressuurzweep nu max. 110 cm. mag zijn (dat was 130 bij de paarden en 100 cm bij de pony's).
Michel123 schreef:nina62 schreef:ik zag ook dat een dressuurzweep nu max. 110 cm. mag zijn (dat was 130 bij de paarden en 100 cm bij de pony's).
Een meisje bij mij op stal rijdt in het L1 elke week met een zweep van 1.50. Tot nu toe is er nooit iets van gezegd.
PintoNatal schreef:wowie 1.50 :|
Michel123 schreef:PintoNatal schreef:wowie 1.50 :|
Ja, dat is bepaald niet kinderachtig !
PintoNatal schreef:Nee idd, wat is de reden dat ze met zo'n lange zweep rijd? Ik bedoel de mijne kan ik ook wel aan met een zweep van 1.20 ofzo..en die is neit klein ofzo