driebergen schreef:nee, 5 is onvoldoende
Idd.. had je een 6 moeten hebben..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
thaollat schreef:Raiza schreef:Niet bij elke onderlinge wedstrijd mogen witte bandages. Ligt er maar net aan wat er afgesproken is.
Onze rijvereniging houdt vanavond een onderlinge wedstrijd voor de wedstrijdruiters (en eventuele toekomstige wedstrijdruiters) en daar wordt gewoon gereden alsof het een officiële wedstrijd is, dus volledig in (club)tenue, en zonder bandages.
Wat ik net ook al zei.. het hangt allemaal van de manege eigenaar af.. hoe die het wilt hebben.. en die vind het ook leuk staan!!
dus is het onzin..
Fitzroy schreef:driebergen schreef:nee, 5 is onvoldoende
Een 5 is voldoende, hoe raar het ook klinkt. Staat volgens mij zelfs voor in je proevenboekje (tenminste in de oude boekjes wel).
_Inga schreef:Maaruh ergenis 2 daar adviseerde ze een witte string? Dan loop je nog meer voor gek yoh!!! Mijn advies, een huidskleurige
Raiza schreef:Vorig jaar moest zij schrijven toen ik moest rijden.
Stond er als commentaar van de jury bij een oefening: Paard spoort niet.
Had zij bijgeschreven, wel op het gele deel: Geeft niet, amazone ook niet![]()
Kon er wel om lachen
calypso1989 schreef:dat hij het goed vond dat ik mezelf goed vond rijden
(ik had 2 duimpjes in de lucht staan, rare gewoonte)
thaollat schreef:Heyhey ik weet niet of hier al iets van is hoor.. maar wij hadden zondag een onderlinge wedstrijd en we hadden toch een jury!!
ergenis 1
- Witte bandages mogen bij onderlinge wedstrijd.. stond er op mn protecol of DIE witte bandages wel echt nodig waren??!!
ergenis 2
- er reed een mevr mee en had natuurlijk netjes een witte broek aan... maar een zwarte string.. en wat stond er op dr protecol..??!! jah of ze de volgende keer mischien een witte string aan wilde doen?!
Waar deze jury ook wel niet op let!!
Echt belachelijk!!
ergenis 3
- op elke protocol overal commentaar.. zelfs volgende keer meer tijd nemen voor het groeten.. als je netjes stilstaat.. groet en lacht naar de jury.. en weer rustig wegstapt wat is daar fout aan??
Nou deze jury staat ook in de rode lijst bij ons.. dit was niet leuk!!!
yousra schreef:thaollat schreef:
ergenis 2
- er reed een mevr mee en had natuurlijk netjes een witte broek aan... maar een zwarte string.. en wat stond er op dr protecol..??!! jah of ze de volgende keer mischien een witte string aan wilde doen?!
Waar deze jury ook wel niet op let!!
Echt belachelijk!!
Ik vind eigenlijk helemaal geen ergenissen, het zijn gewoon regels.