Nistria schreef:Hier geef ik je groot gelijk in maar ik bedoel dat als een proef bagger gaat, je toch niet vrijwillig de baan gaat verlaten??
Waarom niet?
Als IK het idee heb dat ik een "belachelijke vertoning" neerzet houd ik er accuut mee op. Klop mijn paard even op zijn hals en vertrek met opgeheven hoofd. Thuis zet ik dan de boel wel weer netjes op een rij om het later opnieuw te proberen. Geloof me, dat heb ik vaker gedaan.
Let wel: CGJ interesseert die VP geen zier. Die promoveert als het hem zelf goeddunkt... Maar die arme minder ervaren ruiter moet zijn paard tot het eind toe doorschoppen om die VP's te ontlopen....

Dan heb ik liever dat die ruiter gewoon stopt en zijn paard THUIS verder (met mate) in elkaar schopt...
Trouwens, echt typisch Zweeds, zo'n mødel.
Als iemand maar blijft klungelen in een klasse: het zij zo. Hopen dat de jury's er geen hoge bloeddruk aan over houden
Dan geef ik toch de voorkeur aan ons Nederlansche model van winstpunten. Dan komt de competitie op een iets lager plan te staan en rijd je ook voor jezelf. Je kunt dan toch succes hebben, ongeacht wat de concurrentie doet. Is ook eerlijker, vind ik. Anders zou ik alleen nog maar in een oord moeten gaan starten waar ze nog nooit van fatsoenlijk paardrijden hebben gehoord
je woont in Noord-Holland dus dat doe je toch al

, kan dat alleen als ik in de top van mijn klasse meeding?