Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nu is het gewoon verwarrend.
Marije_jiplover schreef:Dan ga ik toch nog een keer een mail naar de KNHS sturen, want als het door zoveel juryleden anders geïnterpreteerd wordt, lijkt het me dat ze dit wel even in P&S kunnen toelichten (hier had ik de vorige keer ook al om gevraagd, maar is toen niet goed doorgekomen).
Marije_jiplover schreef:Ik heb weer antwoord terug: Ze bedanken me voor de opmerkingen en het wordt meegenomen in het eerstvolgende overleg en er wordt nagegaan of er de mogelijkheid is tot publicatie hierover.
Is wel een vage reactie, maar goed, ik heb in elk geval gemeld dat er onduidelijkheid bestaat over deze oefening, zowel onder de ruiters als onder het jurycorps.
Heb in mijn mail trouwens het stukje over de Brabantse kampioenschappen gequote, hoop dat de schrijver daarvan dat niet erg vindt?
pol013 schreef:Jammer, hier ook een slachtoffer van begrijpend lezen. Wel begrepen dat je op D moest aanspringen in galop maar begrepen dat je na X (dus tussen X en e) over moest gaan in stap.
Heel jammer want ik vind het veel makkelijker om vanuit een volt in stap ver te gaan dan eerst rechtrichten en dan stappen.
Lezen lezen lezen