Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oosterhoff schreef:runningkawa schreef:Stelletje sinterklazen
in geen 100 jaar
lekker een 5
dat is toch ver beneden gemiddeld
Er is een hoop moeite gestoken in de knotjes en de staart. Alle harnagement is netjes gepoetst en de kleding van de ruiter ziet er pico belleo uit. Dan ga je toch niet 5 punten aftrekken omdat ze net zoveel heeft gedaan als iemand met een bruine?
oosterhoff schreef:Lielle schreef:[img]
http://home.tiscali.nl/antoinederksen/p ... .jpg[/img]
eentje van mezelf, kan nog wel kijken wat ik toen voor punt heb gekregen.
Charmante foto!!
Is de staart niet ingevlochten? Voeten zijn ook niet stralend wit. Naar mijn mening gaat er 1 punt af voor de viezige voeten en 1 voor de afwerking van de staart. Ik kom dan uit op een 8!Maar het blijft wel moeilijk als de foto niet helemaal zuiver is!
leonie456 schreef:
de staart hoeft toch niet ingevlochten te zijn? dat zie ik eigelijk bij de pony's bijna nooit (ikzelf doe het ook niet)
Citaat:paarden in dik krullend winterhaar
runningkawa schreef:Ow op die fiets
ja sorry wist niet dat je dat ermee bedoelde
een paard met zand op zijn rug heb ik op concours dan nog nooit gezien
randie schreef:Ik heb helaas geen foto van mij zal er zaterdag 1 maken.
Ik heb een paard met veel wit,
- ik was zijn benen en zijn bles.
- Vlecht zijn manen geheel in met naald en draad.
- Was zijn staart pluis hem helemaal uit en maak er een vlecht in voor krullen.
- Poets hem uiteraard uitgebreid
- Poets mijn zadel en hoofdstel, heb zelf een zwarte cap (oke met zilveren streep zal dat het zijn?)
- Witte handschoentjes, zwart jasje. Leren dressuurlaarzen, witte broek en verder de gehele verlichte outfit.
Waarom altijd een 7?
Wanneer ik een keer geen zin heb en vlug vlecht en zijn benen was, heb ik nog een 7.
Dus dan ga ik me afvragen WAAROM al die moeite.
Citaat:paarden in dik krullend winterhaar
Het ziet er niet uit vind ik. Maar ik vind ook dat je niet iemand daarop kan afrekenen het ene paard heeft nou sneller zn vacht dan een andere.
JustBepr0ud schreef:ik weet heus wel hoe moeilijk een paard wit is te krijgen, en als het koud is.. dan is het aan de gang gaan met een schuurblok..
Neonlight schreef:Eigenlijk ben ik dan benieuwd naar deze merrie, er vanuit gaande dat ruiter pico bello in orde is.
Nieuwsgierigheid temeer vanwege de 5en op de vorige pagina.