Lielle schreef:Amond, jij mist tenminste 1 getal, jouw som is nl 29.
En ik kom toch ook op 216 uit, uitgaande van de 7 gemiddeld was het snelste tellen.
Was al gevonden en de oplossing voor tellen bij hoge punten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Amond, jij mist tenminste 1 getal, jouw som is nl 29.
En ik kom toch ook op 216 uit, uitgaande van de 7 gemiddeld was het snelste tellen.
CGJ12 schreef:Wat trouwens een geneuzel dat je ná het doorzitten in de gebroken lijn, eerst enkele passen moet lichtrijden om vervolgens gelijk weer te gaan doorzitten voor de galop..........
L-ruiters: Mocht je ooit bij CGJ moeten rijden in de L, dan hoef je niet bang te zijn dat die continu gaat letten op het lichtrijden/doorzitten/goede been lichtrijden. CGJ let op belangrijkere zaken.........
Ludora schreef:GeJe zo tel ik idd ook altijd, de makkelijkste en snelste manier (voor mij)
Suzanne F. schreef:Ik wil ook wel even, heeft iemand de proef op internet staan?
CGJ12 schreef:(En dat terwijl IK gezien wordt als "streng".)
CGJ12 schreef:Wat trouwens een geneuzel dat je ná het doorzitten in de gebroken lijn, eerst enkele passen moet lichtrijden om vervolgens gelijk weer te gaan doorzitten voor de galop..........
L-ruiters: Mocht je ooit bij CGJ moeten rijden in de L, dan hoef je niet bang te zijn dat die continu gaat letten op het lichtrijden/doorzitten/goede been lichtrijden. CGJ let op belangrijkere zaken.........
GeJe schreef:En dat van het doorzitten na de gebroken lijn... tjonge.. daar was dus gister ook een hele discussie over: het staat er wél... het staat er niet... van mij mag het wel, ja maar...
amondi schreef:Voor KarinM: bij punt 6 geef je een 5 TDH, maar voor mij was het meer gewoon teveel omhoog aan het komen, niet echt een ruk of vastzetten, maakt dat nog verschil?
CGJ12 schreef:Een beetje jury (jaja) onthoud die 30 punten in zijn hoofd, en weet als hij/zij het laatste cijfer heeft gegeven EXACT hoeveel het eindtotaal is, zonder naar de lijst te KIJKEN..............
Maar ja............. zoiets lukt waarschijnlijk niet met VMBO..........
amondi schreef:Even op Lielle wachten, die zou zelfs een eigen proef laten zien.
Lielle schreef:Chaam ging niet door ivm vorst, dus die eigen proef lukt niet.