Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Suzanne F. schreef:memerel schreef:Maar ik vroeg me laatst iets af. Bij verzorging van de ruiter krijg ik standaard een 7. Maar ik heb dan gewoon een witte rijbroek aan, een blouse met plastron, een rij-jasje, een strikding in mn haar en witte handschoentjes aan.
Maar wanneer krijg je daar nou een 8 ofzo voor, of kan dat niet?
Ik geef in principe altijd een 8 voor verzorging, tenzij ik dingen zie zoals een los knotje of geen haarnetje in of een vuile staart enzo.
Ooit een keer een 9 gegeven voor verzorging. Was een AB pony om half 9 ´s ochtends in de ring. Een palomino met spierwitte manen en staart, super uitgekamd en met slagen erin, was dus ingevlochten geweest. Meisje was denk ik een jaar of 9 of 10. Zelf ook keurig verzorgd. Je kon echt zien dat ze er zeker heel vroeg ´s ochtends voor op was gestaan om hem zo tip top eruit te laten zien.
Suzanne F. schreef:Palomino´s hebben toch altijd zo´n hele lichte staart?

Noukie schreef:had zaterdag weer een 8, voor halsstrekken deze keer.
En dan te bedenken dat ik zelf zat te denken dat het eigenlijk voor het mooie nog iets lager had gemoeten....
en verder hoop ik bepaalde dingen zo bevestigd te kunnen krijgen dat er wel vaker 8en enz gaan vallen! 
amondi schreef:En dan blijkt dat je de moeder hebt beloont.... Het kind lag om half 8 nog met haar duim in de mond te kijken naar Kidschannel...