Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lachmar schreef:Het wordt steeds spannender met die jury's hier.
Afgelopen zondag kur op muziek gehad en twee nullen gekregen omdat ik een oefening boven niveau had gereden, kijk ik op de regelementen bij de knhs, mocht dat wel gewoon :S
En stel m'n oefening was wel boven niveau dan had ie nog geen nul mogen geven, maar had ie mij moeten uitsluiten van deelname.
Deze jury kent dus duidelijk de regels niet.
Bel ik naar de knhs om te melden dat deze jury niet volgens de regels heeft gehandeld, krijg ik te horen dat ik dat tot een half uur na de wedstrijd kan melden en daarna doen ze er niks meer aan :S (en dan ging het me helemaal niet om de uitslag, die kon me geen zak meer schelen, maar gewoon om het idee dat hij de regels niet kent)
Dus met andere woorden het kan ze geen zak schelen dat de jury's niet volgens de regels werken.
lachmar schreef:Het wordt steeds spannender met die jury's hier.
Afgelopen zondag kur op muziek gehad en twee nullen gekregen omdat ik een oefening boven niveau had gereden, kijk ik op de regelementen bij de knhs, mocht dat wel gewoon :S
Dus met andere woorden het kan ze geen zak schelen dat de jury's niet volgens de regels werken.
Karl66 schreef:Als jij de regels niet kent van de sport waar je in uitkomt en daarom niet binnen een half uur kan reageren. Dan kan je de KNHS wel de schuld geven dat je maar zo kort kan reageren, maar je had er natuurlijk ook voor kunnen zorgen dat je de regels kende
lachmar schreef:Het ging over een appuyement over de hele baan in draf in het z2
En dat over een half uur na de wedstrijd is van de ene kant wel een goede regel, als het over de uitslag gaat, maar als de jury's de regels niet goed toepassen, mag dat best gezegd worden ook al is het een paar dagen laten.
En ik wist ook niet precies die regels van de kur dus hoe kan ik dat binnen een half uur uitzoeken wat wel en niet mag???
Maar ik zou het als knhs zijnde ook gewoon zo laten.
Gaan wel alle proeven veranderen, omdat de jury's meer op 1 lijn moeten komen zitten, maar kennen de jury's de regels niet dan maakt het niks uit. :S