Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Rocamor schreef:Grinnik, kun je nagaan, daar heb ik zelfs nooit bij stilgestaan (bloos).
Nouja, ik weet het ook niet zeker dat het zo gegaan is, maar de kans is groot! Ik zou dat bijvoorbeeld misschien ook doen met een rotbaan. Het ligt gewoon ontzettend aan de situatie.
Ik jureer altijd nog proeven, geen paarden.
Rocamor schreef:Miess had toch de proef gefilmd en dat ter beoordeling meegestuurd?
femskie schreef:@Miesss18: mooi dat je ook reactie hebt gehad van de KNHS. Ik ook. De KNHS zal allicht de klachten registreren en de betreffende jury aanspreken maar dat is ook prima. Ik verwacht niet direct sancties of weet ik veel wat voor toestanden.
. Hier moet je voor van B1 naar B2 te mogen minstens 15 punten halen, maar met 25 punten ben je verplicht om over te gaan. Van B2 naar L1 moet je er minstens 40 hebben, maar vanaf 50 ben je weer verplicht, en zo stijgt het dus per klasse. Ik had vorig seizoen 44 winstpunten dus ik was wel verplicht om over te gaan. Vroeger was het ook zo dat als je genoeg winstpunten had je gelijk een klasse mocht overslaan, dus als het reglement van vroeger nog van toepassing was zou ik dadelijk naar de L1 hebben gemogen. En NOG vroeger was de regel dat je minstens één keer 1ste gemaakt moest hebben om over te mogen