ChocoBesnier schreef:miramii schreef:Hè lijkt me beter om hier geen mensen af te vallen. Er worden hier heel veel (naar mijn mening aanvallende) aannames gedaan en conclusies getrokken. Daar gaat het topic niet over.
Graag weer on-topic.
Huh
Heb je het over mijn laatste bericht? Want het is zeker niet de bedoeling iemand aan te vallen hoor.
Het gaat mij gewoon over verschillende types ruiters. En ik ken er die veel ja maren. Zoals ikzelf.
En ik ken er die het omgekeerde zijn en die een uur niets zeggen maar achteraf vanalles uitzoeken om hun eigen geen spiegel voor te houden. En er zit daar vanalles tussenin natuurlijk.
En dat laatste lijkt me moeilijk om mee om te gaan als instructeur. En vroeg mij af hoe instructeurs in dit topic hiermee zouden omgaan.
Heb zeker niemand persoonlijk in het vizier.
nee doelde niet per se op jou. Merk dat er snel geoordeeld wordt op opmerkingen. Er wordt gevraagd om een voorbeeld van slecht leerlingen gedrag en vervolgens gaan een aantal reageren dat het wel aan de instructeur zelf zal liggen.
Natuurlijk zal dat in sommige gevallen ook de reden kunnen zijn, maar om zonder verdere info gelijk te oordelen..