Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
n0nnie schreef:Ik vind 0.95 per inschrijving echt te veel!
Als je kijkt naar bijvoorbeeld inschrijfsysteem.nl betaal je voor 288 startplaatsen en 60 reserveplaatsen € 64,26. Als je dan alleen rekent voor de startplaatsen is dat €0.23. Scheelt nogal wat...
Alleen hoeven ze hier niet direct te betalen.
kleinvosje schreef:n0nnie schreef:Ik vind 0.95 per inschrijving echt te veel!
Als je kijkt naar bijvoorbeeld inschrijfsysteem.nl betaal je voor 288 startplaatsen en 60 reserveplaatsen € 64,26. Als je dan alleen rekent voor de startplaatsen is dat €0.23. Scheelt nogal wat...
Alleen hoeven ze hier niet direct te betalen.
Zo hee, moet je zoveel afdragen voor werken via mijnknhs? Dat is voor ons dus duidelijk een reden om het in eigen hand te houden. Wij hanteren vooraf betalen via bank, niet betalen is neit op de startlijst. Nu twee jaar zo gedaan en het werkt goed, we hebben maar een enkeling die komt betalen op de dag zelf, en dat is dan meestal omdat ze pas laat opgegeven hebben.
JustLizz schreef:I
De makers van het programma zijn trouwens snel met reageren en dingen aanpassen. Ik had gevraagd of ze een optie konden maken dat alle protocollen van alle roosters in 1 keer naar Word kunnen worden gezet omdat het veel tijd scheelt met printen als je niet telkens moet printen en weer dicht moet klikken en weer een nieuwe moet openen. Binnen 1 week zat die functie in de laatste update! Ik ga het vrijdag meteen gebruiken!
lucifertje schreef:Ik regelde voorheen altijd 1x per jaar het zomerconcours en vond het leuk behalve de mails, telefoontjes, wensen en dat iedereen verlangde dat er rekening gehouden werd met persoonlijke voorkeuren
Nadat ik verhuist ben, ben ik ook gestopt en mis het totaal niet.