Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ibonn schreef:Zoals ik de knhs ken, echt niet. Die verwijzen ook naar het jurylid omdat dit eigenlijk op de dag zelf had moeten gebeuren.
De knhs heeft duizenden leden, die gaan toch niet iedere keer iets dergelijks nachecken ....
Anoeska27 schreef:Ibonn schreef:Zoals ik de knhs ken, echt niet. Die verwijzen ook naar het jurylid omdat dit eigenlijk op de dag zelf had moeten gebeuren.
De knhs heeft duizenden leden, die gaan toch niet iedere keer iets dergelijks nachecken ....
Ja hoor, dat doen ze wel degelijk. Ik heb 2 jaar terug een opmerking bij de KNHS neergelegd over een jurylid. De federatievertegenwoordiger was al naar huis en kon ik op de wedstrijd dus niet aanspreken. Jurylid is wel degelijk door de KNHS aangesproken op haar (niet) handelen.
Suzanne F. schreef:chanelle14 schreef:Ik schrijf heel vaak bij wedstrijden en het klopt inderdaad dat ze -2 moeten geven als je op het verkeerde been lichtrijd. Soms willen ze het bij de eerste oefening nog wel eens door de vingers zien, maar als je dan bij de tweede oefening nog niet gewisseld hebt dan geven ze je wel de -2.
Nee hoor, verkeerde been lichtrijden is 1 punt aftrek maar geen -1 maar gewoon meegenomen in het onderdeel.
Dus een 7 wordt een 6 en een 6 een 5 etc.
Geen -2.
nambi schreef:Zelfs bij de FNRS wordt vanaf F3 of F4 minder punten gegeven als je op het verkeerde been zit. Ik zou het dus logisch vinden als die bij de KNHS ook wordt gedaan eigenlijk.. Op het goede been rijden is toch pure basis?
CharleyT schreef:Zomaar een vraagje: wordt dit niet allemaal veel te veel opgeblazen? Want waar gaat dit nu eigenlijk over? Een deelnemer die iets niet snapt op haar protocol, maar die niet bij de prijsuitreiking was! Daarna was de jury naar huis. Vraag hier gesteld, we komen er niet uit met zijn allen wat die -4 op het protocol deed.
Vervelend, lastig, misschien zelfs frustrerend. Maar jury thuis willen bellen, de KNHS inschakelen, naam doorgeven aan topiclezer................... . Ik vind het wat veel van het goede.
biancalaylo schreef:ik snap het wel: je heb 6x een 5 wat dus -6 is
maar je heb ook 2x een 7 wat dus weer +2 is, wat uit komt op -4. dat is dus het handigheidje van de jury, weet hoeveel punten het is als alles een 6 is, en 4 punten trekken ze af. denk ik.