KG_Images schreef:Ik geef ook gewoon een 1 als het niet uitgevoerd word. Verkeerd aanspringen is vaak een 2 of een 3, dit hangt af van hoe het paard aanspringt (zwaar over de teugel of nog redelijk relaxt). Heb ook wel eens gehad dat een paard gewoon hard ging draven (1), op de volte ook (2, gezien het nog wel een soort van volte was) en overgang terug weer een 1, want ze zat immers al in draf. Dan kun je zeggen streng, een 4 is ook duidelijk, maar die cijfers zijn toch ergens voor en ik ben van mening dat je aan van 1 tot 10 jureren veel meer hebt dan van 4 tot 7. Dan kom je door dat soort zware fouten wat moeilijker aan een winstpunt ja, maar ik denk dat je je als ruiter toch wel even achter de oren mag krabben als je je paard niet in galop krijgt en je toch aan een wedstrijd deelneemt.
Maar jij durft gelukkig ook de hoogte in te punten. Ik heb hier nog een coupon liggen waar je me een 2 en een 3 hebt gegeven (
) maar daarop staan ook 3x8 en 1x9. Dat was echt een fijne jurering en dat protocol heb ik ook voor de trainingen erna nog eens goed doorgelicht.