Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Chaos schreef:Ik vindt ook dat jury's vaak niet streng genoeg zijn op de regels.
Zo heb ik regelmatig onregelmatige paarden gewoon zien starten.
Met een verboden optoming mocht gestart worden.
Etc. etc.

sla de p&s van juni er eens op na. Logo op blouse mag max. 3 cm2 zijn en een wedstrijdshirt is dus niet toegestaan. Twee opties: jasje aan of niet starten... Maar dan wel voor de proef

Mootje schreef:Jury, dit had ik niet van jou verwachtsla de p&s van juni er eens op na. Logo op blouse mag max. 3 cm2 zijn en een wedstrijdshirt is dus niet toegestaan. Twee opties: jasje aan of niet starten... Maar dan wel voor de proef
).
beemst36 schreef:Als ik zelf start laat ik me voorlezer ook altijd me aanmelden bij de auto, binnen seizoen is dat lastiger. Ook als ik zelf iemand voorlees doe ik de amazone altijd aanmelden.
Had met hemelvaartsdag een combinatie die uit de ring gesloten ring sprong in de B, ik haar uitgesloten maar daarna wel laten doorrijden inderdaad onder het mom anders weet het paard als ze eruit springen dat ze klaar zijn met het werk. Ook hier paste het prima in het tijdschema. De tweede proef bleef het paard wel in de ring.
en ik zie ook wel eens iets door de vingers.
en dan pas de ring in.