Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik snap eigenlijk ook niet dat dit zo maar kan. ik heb een beetje het idee dat de geldpot leeg is en dat er een simpel maniertje gevonden is om m makkelijk bij te vullen.
knollentuin schreef:ja laten we lekker met zn allen gaan bellen en mailen wat hier in vredesnaam de bedoeling van is!! begrijp me niet verkeerd hoor ik ben het ermee eens dat er bijscholing bij hoort en dat ze meer controle daarop willen allemaal prima,maar om per omgaande deze regels erdoor te zetten vind ik zo vaagen ik snap eigenlijk ook niet dat dit zo maar kan. ik heb een beetje het idee dat de geldpot leeg is en dat er een simpel maniertje gevonden is om m makkelijk bij te vullen.
ik twijfel of dit de manier is om instrukteurs daadwerkelijk op nivo te houden ik geloof dat daar meer voor nodig is
roanda schreef:knollentuin schreef:ja laten we lekker met zn allen gaan bellen en mailen wat hier in vredesnaam de bedoeling van is!! begrijp me niet verkeerd hoor ik ben het ermee eens dat er bijscholing bij hoort en dat ze meer controle daarop willen allemaal prima,maar om per omgaande deze regels erdoor te zetten vind ik zo vaagen ik snap eigenlijk ook niet dat dit zo maar kan. ik heb een beetje het idee dat de geldpot leeg is en dat er een simpel maniertje gevonden is om m makkelijk bij te vullen.
ik twijfel of dit de manier is om instrukteurs daadwerkelijk op nivo te houden ik geloof dat daar meer voor nodig is
AMEN!!!!!!!!!
.
Mar_Nimbus schreef:dit is echt geen slimme aktie dat weet ik nu al
je kan toch niet ineens iedereen zijn diploma afnemen???????
MariekeB schreef:Dit is toch gewoon een 1 april grap... Wel een leuke?.
Iloonie schreef:Ook bijzonder natuurlijk dat een verhinderingsbericht wel geldt..
Op de knhs site staat ook een pdf bestand met allemaal cursessen die tellen als bijscholing. En daar valt niet alleen de jaarlijkse bijscholing onder.
) en dat ging niet eens over de voltige, maar over de training van een toppaard (heb zelf een Tinker dus ik dacht echt: hmmm, ik geloof niet dat ik mijn Tinker ooit in de Z dressuur krijg
) wat toen best saai was, maar achteraf was het best leuk en je houdt zo connecties met andere verenigingen en instructeurs.
Tarron schreef:ik kan niet vinden hoeveel "licentiepunten" je per jaar of 2 jaar moet halen om je licentie te behouden.
.
.
kan je voorwerken [ik ben van het type dat ik alles op voorraad wil hebben,hooi,stro ,koffie en nu ook punten dus]
Veulen84 schreef:Het zou slimmer zijn als je gewoon elke 5 jaar bv opnieuw examen moet doen. Dan kan iedereen zelf kijken waarin hij of zij zich in bekwaamt. En dan landelijk door 1 onafhankelijk organisatie laten doen. En waar en wanneer je de opleiding hebt gehaald maakt dan niks uit.