Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:Ik heb nu 2 officieele wedstrijden gerenden (waarvan 1 haflingerwedstrijd) en heb iedere keer mijn paspoort moeten laten zien.
Even over die basis enting. Mijn haf heeft wel 6 verschillende eigenaren gehad, voordat ik haar kreeg. Ze is dus niet altijd 100% netjes geent... Wat ik dus echt niet snap... Maar bij mij is ze altijd netjes optijd geent. Maar zou dat dan voor mijn kunnen betekenen dat ik uitgesloten kan worden voor een wedstrijd omdat entingen jaaaaaaren gelend niet goed geregeld waren terwijl ze nieteens van mij was...?
Dat vraag ik me dan wel af...
Kreeg dit topic toegestuurd..
(1e combinatie in het L2)
Ik vind het schandalig dat dit nog nooit eerder is gevraagd!!! Er zijn zoveel paspoorten die niet in orde zijn en ik denk dat dat mede komt doordat er te weinig gecontroleerd wordt. Dus complimenten voor je actie!!! Zo worden de deelnemers eens een keer met hun neus op de feiten gedrukt, de regels zijn er immers niet voor niets. En dan kan DAH of KVTH zeggen dat hun daar laag drempelig in zijn, maar het is nogsteeds ook een officiële wedstrijd voor de KNHS dus vind dat er dan alsnog die regels nageleefd moeten worden. Wat verder de handhaving van de KNHS er in is verder weet ik niet, maargoed..
Ik was ook dik en dik tevreden!!! Lita was er helemaal voor me en voor een 2e L2 wedstrijd was ik zo blij als wat! Het kan allemaal nog 10x beter, maar daarom hebben we wat om aan te werken.
Als die mensen wedstrijd willen rijden, moeten ze maar zorgen dat het in orde is! 

) jury schreef:Nee dat is niet voldoen.
De DA moet als eerste regel in het paspoort een verklaring schrijven. Zie http://www.knhs.nl daar staat een hele goed uitleg waar het paspoort aan moet voldoen.
jury schreef:Ik vind het wel wat makkelijk door de DA nu de "schuld" te geven.
Dit heeft zo vaak in paard en sport gelezen en ook op de site staat het echt heel duidelijk.