Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Relaxed schreef:Samen video bekijken incl de coupon en toelichten waarom je een bepaald cijfer/opmerking hebt gegeven, maar absoluut niks veranderen 'omdat de trainer een grote naam heeft'
Attitude schreef:Relaxed schreef:Samen video bekijken incl de coupon en toelichten waarom je een bepaald cijfer/opmerking hebt gegeven, maar absoluut niks veranderen 'omdat de trainer een grote naam heeft'
Ohoh, mevrouw u heeft deze vraag zeker al op bokt gelezen![]()
![]()
![]()
Maar klopt.
Je kan idd de proef bespreken en aangeven ( als het volgens het coupon nog niet duidelijk is) wat je er wel/niet goed aan vond en onderbouwen.
En bij je standpunt blijven
AmonRe schreef:Bij mij in de cursus was het echt een mengeling van niveaus, van Grand Prix ruiters tot M1 ruiters, professionals en amateurs en alles ertussen. Maar niet veel hele jongen mensen inderdaad.
Urielle schreef:AmonRe schreef:Bij mij in de cursus was het echt een mengeling van niveaus, van Grand Prix ruiters tot M1 ruiters, professionals en amateurs en alles ertussen. Maar niet veel hele jongen mensen inderdaad.
Hmm, ik was van plan om zeker nog een jaartje te wachten tot ik minstens een paard in het Z had, maar misschien geef ik me dan toch maar op![]()
Aan de leeftijd kan het ook niet meer liggen

Was best leuk om naar Limburg en Gelderland te gaan, maar de reiskosten hakken er wel in
. Ga me opgeven voor de B/L cursus.