Staat ook in het bixieboekje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

just_bassie schreef:Ik heb in oktober 2008 meegedaan aan de 1e bixiecursus
Ik ben daarna ook een paar keer gevraagd en geweest om te jureren.
Wat ik wel jammer vond is dat de proeven verandert zijn en je nu met kruisjes moet gaan werken.
Hierdoor moet je echt heel goed concentreren op wat je moet beoordelen(4 punten bij 1 onderdeel) en ik heb hierdoor wel eens wat gemist van een proef.
Ik ben namelijk begonnen met het jureren van Bixie toen we nog cijfers konden geven ipv de kruisjes van nu
Ik heb ook een brief gehad en als ik goed zit dan is dit ook de eerste bixie bijscholing!
Ik ga 29 april samen met mijn vriendin heen
Kan meteen vanuit mijn werk door naar Ermelo

en ga ook de 19e naar de bijscholing
jury schreef:Ik "durft" geen bixies meer te jureren.
Voordat er een aparte opleiding voor was heb ik dat 1 keer gedaan. Ik kreeg er bijna een hartaanval van. Kindertjes scheuren ongecontroleerd door de bak, die laag afgezet was, en moeder met kinderwagens die dan net naast de bak staan. En dan niemand die ingreep ondanks dat ik dat al een paar keer had aangegeven.
Moet ik wel bij zeggen dat dat in het begin van de bixie periode was. Laatst was ik bij een bixie wedstrijd als toeschouwer en daar ging het stukken beter.
Wel vond ik het toen vreemd dat er toch een winnaar werd afgeroepen. Ik heb altijd begrepen dat dat nou juist niet de bedoeling was.

just_bassie schreef:Dat is wel heel erg ruim....10 min per combi vind ik ook nog ruim aan de tijd hoor....
zou dit ff met de organisatie overleggen
Voor het jureren vraag ik trouwens de normale km vergoeding en dagdeel vergoeding wat juryleden krijgen
Diesel54 schreef:just_bassie schreef:Dat is wel heel erg ruim....10 min per combi vind ik ook nog ruim aan de tijd hoor....
zou dit ff met de organisatie overleggen
Voor het jureren vraag ik trouwens de normale km vergoeding en dagdeel vergoeding wat juryleden krijgen
Ik vraagt dat niet eens, daar heb je gewoon recht op.