Leuk dat jullie met zovelen zich hebben opgegeven voor de ORUN aankomend jaar. Ik heb Niveau 2 en Niveau 3 binnen. Ga niet verder met Niveau 4 (Ben geen theorie mens).. Btw praat maar niet meer over fase's etc... Het is nu alleen nog maar NIVEAU 1, 2, 3, 4. Om verwarring te voorkomen!! Succes allemaal
Het lijkt mij erg leuk om Instructeurs 3 fase te doen. Alleen heb ik er geen geschikt paard voor ben ik bang. Wil het zeker kunnen afwisselen, dus niet mijn enige wedstrijd paard gebruiken om daar elke week te lopen, naast zijn wedstrijden en trainingen. Dus wellicht wacht ik nog een jaartje.
Weet iemand waar je de adressen kunt vinden waar de avonden plaats vinden? Ik kan alleen de plaatsen vinden, maar de adressen zouden voor mij wel handig zijn om te kijken welke het dichste bij is. Want Ede, Leusden, bunschoten en Apeldoorn liggen allemaal in de buurt. Maar ik kon de adressen niet vinden in de gids.
Volgens mij is Ede bij Egbert v. Roekel, dat is de Meikade.
jipje_niekje
Geplaatst: 27-07-09 17:02
Ik ben ook weer erg aan het twijfelen. Wil graag de cursus doen en heb er op dit moment een fijn paard voor. Maar het is allemaal op minimaal 1 uur afstand, behalve Apeldoorn, maar hier is alleen dressuur Dus nog maar eens even goed over nadenken.